Page 4 of 162 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

Default LOVE PROBLEMS ( post em all here ) READ FIRST POST...

* Yes I will. So that she will know that I already know that she is having an affair with my husband. I will confront her in a calm and respectful manner (this might be easier said that done, but i believe it can be done. ), I will not cause a scene. BUT before I confront her I need to have valid proof or evidence that they are indeed having an affair.

Quote Originally Posted by sheeshcute
    * what does your cuzn intend to do? she is gonna go on with her pregnancy right? i hope so.
    yes! luoy ayo ang amaw (sorry for d word), drecho gyud ug ingon si boy d siya ang tatay na if u count gyud when nahitabo to then months preggy si girl, mu sakto baya gyud, nya sa iyang mga kamot ra man niagi akong cuzn! ( worse pa gyud my cuzn is on leave sa convent from saint paul of chartres, naa man na sila thinking period... 2 years nalng gyud real nun na siya.. ghapon lang gyud mi nkahibaw...huhuhuhu

Quote Originally Posted by natalie
    gwapa na imo cuz?.. hehe kay akoy angkon joke!!.. bitaw, gipalayas jud imo cuzin?
    yah! she's half german half shepherd hehehe.. btaw oi...half german siya dire lang dako sa pinas then conservative au! mao na ganahn gyud mag madre, ang laki ang nilayas oi! wa na pakita! ambot asa na to! coz they say engaged na sad dw, d family sa guy fd is chinese tuo sila anang fixd marriage... nya hello! kato ra sila na night nag meet during the party, amo sad nganu nag apil2x! d diay kaya! da! huihuhuhuhuhu

* So sad to know that ang guy di mo angkon nga iya ang baby. what an AS*&^%$! anyways, tell you cuzn to stay strong. She is not the only single mom in this world. Daghan kaayo single moms. And some of them make better moms than those mom's nga naay mga husbands. Tell her to look at the bright side, she is gonna be a mommy. There is a child in her womb. I do believe things happen for a reason. Someday she will understand why this has happened. Keep the faith. We have a good God!

dawat man niya, ang iya lang gyud gisayangan, yabo gyud iyang dream to become a nun... its a childhood dream man.[br]Posted on: August 27, 2006, 01:03:24 AM_________________________________________________m ao gyd basin pataka lang ba. and d best way d gyyd palengkera ang approach para dignified ka. d ikaw ang lahi ang dungog. calm lang gyud! a quote from tide: TIDE IS MIRAKOL! ILISAN PA ANG BANA!

* I do understand why she is feeling sad about not being able to achieve her childhood dream. Maybe di gyud para sa iya ang being a Nun? who knows? God has a better plan for her and her baby.

d na gyud diay pwede suod basta naa nkay anak sah?

Quote Originally Posted by sheka
    d na gyud diay pwede suod basta naa nkay anak sah?
    * Really? di na gyud diay? what if, lets say she would choose to have her son adopted? di gyud pede mobalik sa Convent? ka sad ana oi!

thats why she would ask the sisters if pwede pa.as of now man gud wa pa siya kadawat sa iyang situation coz fixd na man gd siya na mag madre gyud siya... in denial p man siya nya muingon raman siya iyang parents dawata akong anak ha??!!!!

If i were the wife, I'd confont my husband and not the girl. of course, i should be ready and armed with my evidence so that there's no way that he can deny the affair. :mrgreen:

11.    Advertisement

Page 4 of 162 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast