View Poll Results: Is Acting mayor of Cebu Mike Rama a puppet of the Mayor Osmena?

Voters
93. You may not vote on this poll
  • Yes...he is powerless...

35 37.63%
  • No, he is not, he is independent

27 29.03%
  • Maybe...unsure pa...

18 19.35%
  • he is and will always be a puppet...

13 13.98%
Page 4 of 59 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

Vice mayor Rama is ok, but i still prefer Cong. Raul del Mar to be Cebu City's next mayor...

Quote Originally Posted by SPRINGFIELD_XD_40 View Post
    Wrong approach . Ngano ako man ang mo provide ug food in the table na kamo man ang ni " CLAIM " ? Naa ninyo ang bug-at na timbang so kamo ang mo balansi lols , na unsa na gud ni . Heard of BOPK ? ell obviously you do , they can agree one thing because they are all in the same page . Dili lage na justifiable bai . Naa man gyud diri si HONORABLE JACK " DA WACK " JAKOSALEM , why dont we wait for his side since information from him are FIRST HAND , RELIABLE INFORMATION and not from the media .

@ RAIKAGE ...
    Bai, makita unya natu ni kay modagan man kuno si Georgia, igsoong Tummy boy. We will see how Michael will react ug motinuod si Georgia ug dagan. Jack? Naaahhhh, forget it. Numero unong loyalista sad na ni Mike. They are on the same boat so personally I will never believe him kung moingon siya nga independent si Mike. Wa ta kahibawo ini what the Osmena's are cooking now labi na kay gapatambal pa si Tomas. Di ba kaha ni one of their ploys kay lisud dyud ug mapunta ang mayorship sa Cebu sa dili Osmena. Say kalibutan nako ug nagdrama ra na sila diha. Basig usa ka buntag basin momata nalang unya si Mike nga magpangalut sa ulo kay diay gibudhi-an.

Quote Originally Posted by godwhacker View Post
    Bai, makita unya natu ni kay modagan man kuno si Georgia, igsoong Tummy boy. We will see how Michael will react ug motinuod si Georgia ug dagan. Jack? Naaahhhh, forget it. Numero unong loyalista sad na ni Mike. They are on the same boat so personally I will never believe him kung moingon siya nga independent si Mike. Wa ta kahibawo ini what the Osmena's are cooking now labi na kay gapatambal pa si Tomas. Di ba kaha ni one of their ploys kay lisud dyud ug mapunta ang mayorship sa Cebu sa dili Osmena. Say kalibutan nako ug nagdrama ra na sila diha. Basig usa ka buntag basin momata nalang unya si Mike nga magpangalut sa ulo kay diay gibudhi-an.
    I agree with you.....and also its time to change hands in the leadership, Tommy boy is very abusive na....and getting wiser....lts also keep tracj of the SRP, I think Tommy boy is selling it at a disadvantage to the City at our expense...ika dugay mahal nakaayo atong taxes dinhi kay dili kaapas ug bayad ang city......we didnt know, nay hocus pocus ba...

when the SRP was built possible nay naka kwarta ug dako

karon sa pag baligya.....naa sad....hopefully dili mahitabo! Cz wala natay pag-asa ani ...
    We will always be a 3rd world nation.

Quote Originally Posted by Raikage View Post
    I agree with you.....and also its time to change hands in the leadership, Tommy boy is very abusive na....and getting wiser....lts also keep tracj of the SRP, I think Tommy boy is selling it at a disadvantage to the City at our expense...ika dugay mahal nakaayo atong taxes dinhi kay dili kaapas ug bayad ang city......we didnt know, nay hocus pocus ba...

karon sa pag baligya.....naa sad....hopefully dili mahitabo! Cz wala natay pag-asa ani ...
    Bro, maistorya man ni natu noh, and I will just comment a little of your opinion. Karon nga duna nay sakit si Tummy boy here are some of my imaginations but the real heart of the matter is the SRP. This is the bigger issue for the stakeholders:

Ug mama-ayu si Tummy boy sa iyang sakit, Ok lang. Business as usual kay ug sa Tagalog pa "hawak sa leeg niya ang council". So unsay mga future dealings anang SRP he would always be in the forefront kay duna dyud siyay influence ana.

Ug malasun and Tummy boy may not make it, (dili lang pud unta kay maayo ra ba sad ning mayora bisag arrogante), dakung swerte ang makasunod sa gahum. There will be power play amongst the people in the city Hall kay ang issue ini unya kinsay maka control sa dealings anang SRP. SRP for all we know has the potential in billions of pesos. Bisag bandahan nalang ka ug shares ana diha sa mga future investors nga magtukod ug business diha maayo na kaayo.

Unya unsa man kahay bati-un sa mga Osmena nga mag tan-aw ron sa mga tawo diha sa city hall nga nag lamuk na ug kinsay maka pabur anang SRP? Mao na nga maka-ingun ko bai nga at present the Osmena's are trying to contemplate kung unsa man gani unyay dangatan ni Tomas. I maybe wrong but the sudden entrance of Georgia into the picture is of course something not to be taken lightly. Karon gani mo comment na si Sonny nga panglawgaw kuno ni Gwen. Ambot ug unsa kahay drama ini nila. But a loser like Sonny can be ignored. He has lost his credibility long time back.

So tan-awon natu ug unsa dyud bitaw sangputan ini. Mosugud na gani ug sungag si Mike sa mga policies ni Tomas, kana maka-ingun kong he is abandoning his puppet stance. But in the meantime, sunod lang una siya whatever TOmas wishes kay mamaayo pa lang unya, inig balik, sila na say mag estoke.

Quote Originally Posted by godwhacker View Post
    See .... all you came up is BASIG , MAKITA UNYA NATO , WA TA KAHIBAW , DI BA KAHA , SAY KALIBUTAN ... it all boils down to being UNCERTAIN .

GEORGIA OSMENA has nothing to do with TOMAS OSMENA ... but see thats what the media said right ? SO ug mo ingon ta na ang inyong sources ni RAIKAGE kay SUNSTAR and FREEMAN pod ... mo ingon pod ko ug DAMA ra cguro to mga EDITORS oi .
    " A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed. " - 2nd Amendment , Bill of Rights of the United States of America

Hello. im reading this post every night and all your different opinions are very important and well taken, and noted, so keep it up. i will inform the other councilors and mike rama of this forum so they too will get the feedback of the most well informed citizens of cebu. but not many of them enjoy the internet as much as i do. hehe. i just joined very recently when i received an email of a link to this regarding the banilad flyover only when it was finished na. so keep it coming! mabuhi ang istorya!

Is he gonna make it or not?
    i think he definitely will.. he's a strong person, so i think he will...

We've heard stories that Mayor Osmena is still running the city thru text messages
    commanding his people what to do.
    wa sad jud ko ka hear ani nga news, pero that's ok. at least wala ta niya gipabayaan while he's on leave diba. i think that just shows his dedication. nya im sure kung wala xa pakialam while he's on leave moreklamo pud moh. na unsa.

As acting Mayor what should Rama do? is rama just a puppet of Osmena?
    he should carry out what the mayor has left off.. ang2 mag himo2 npud xa ug unsa iyang buhaton dra, magsugod npud sa una. wala nay mahuman hinuon.. he's not a puppet. they just share the same views and ideals mao nagkasinabot sila...

Quote Originally Posted by SPRINGFIELD_XD_40 View Post
    See .... all you came up is BASIG , MAKITA UNYA NATO , WA TA KAHIBAW , DI BA KAHA , SAY KALIBUTAN ... it all boils down to being UNCERTAIN .

GEORGIA OSMENA has nothing to do with TOMAS OSMENA ... but see thats what the media said right ? SO ug mo ingon ta na ang inyong sources ni RAIKAGE kay SUNSTAR and FREEMAN pod ... mo ingon pod ko ug DAMA ra cguro to mga EDITORS oi .
    Mo start na gani ug carry nga news items nga ingun ini ang inquirer, sunstar ug freeman, unsa pa man diay para nimo? They have their own opinion. And you have yours which only the istoryans will know. You under estimate the power of the broadcast and print media my friend. Mao bitaw nga delikado kaayo kung mga newspapers mo comment kay maoy basihan sa mga radio commentators and guess what wide kaayo ang coverage. Ang imong DAMA my friend is only good here sa mga maka afford ug internet connection. But the ordinary people will always be influenced by the broadcast and the print media.

Yes I admit that what I can see as of now is still uncertain. But if mahitabo kuno nga si Mike musugod na ug sungag sa ubang policies ni Tomas? Unsa man kunoy masulod sa mga hunahuna sa tawo? moingon dyud nga "karon nalang ka nisupak kay modagan man ang igsoon". This is still far fetched but if it happens, then all the while puppet ra gyud diay si Mike.

Quote Originally Posted by Raikage View Post

Hello! For us mayor Osmena is still the best mayor that Cebu City had ever have and we can never have a brilliant mayor like him. If you just only know how much mayor tommy loves cebu city then you would understand why he keeps on texting his people about the progress and updates about srp because he wants to improve the city through his pet project --the srp. Just wait for it to be functional then you would realize that he is right and in need he is not abusing his powers for his own good but for the cebuanos and for the filipinos as well...

My answer to your poll: I don't think mike rama will be a puppet of mayor osmena because he has his principles and i know that he will never compromise his principles just because somebody asked him to do this or that. According to one of his speeches: "People would normally think that if mayor osmena would ask him to jump off the building he will just simply jump but they don't know that he is wearing a parachute"....

Quote Originally Posted by uncertain View Post
    According to one of his speeches: "People would normally think that if mayor osmena would ask him to jump off the building he will just simply jump but they don't know that he is wearing a parachute"....
    hehe, he may wear a parachute before jumping but still he jumps when told by tomas. This is the essence. Dili mo matter ang parachute. It may deploy or not pero ang issue is mo-ambak dyud diay siya ug sugoon ni Tomas. It is a clear admission nga hawak dyud diay siya sa leeg. So I rest my case.

11.    Advertisement

Page 4 of 59 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast