Page 30 of 33 FirstFirst ... 20272829303132 ... LastLast

Quote Originally Posted by jakidoodle View Post
    ingna c magpule i pa repair na. naay daghan ug kwarta ang probinsya didto lang gihatag ni magpule sa mga kabarangayan nga kaalyado nila. monthly gud na moabot ang kwarta IRA sa province, plus share sa mga investors sama sa FILINVEST UG MANILA WATER UG UBAN PA.
    maluoy man ko nimo jakidoodle oy. hinaut kaloy-an pud unta nimo imo kaugalingon, pag-usab na kay naa pakay chance dawaton sa bag-ong ligdong nga administration which values merit rather than connections. i understand one has to make a living but you have to jump overboard from the sinking vessel now. ayaw kahadlok mo turn a new leaf in your life. trust your credentials and you will land a job again. that is if, you really are qualified and your qualification not being merely a blind loyalist. i hope everything will turn out fine for you. loyalty is a virtue, but being loyal to a corrupt boss is a bane.

klaro kaayo reklamo napud ni nga gitikasan ig ka pildi aning gwen ba.

kani si aguanta si erning aguanta guro ni nga taga asturias.

unsa diay gi dagnaan ni madam ron? practice dagan ni siya padung presohan? LOL

gumikan sa kadaghan ug nahipos, si gwen garci ug si padayon jud nagtu-o nga kining botasyon "bidding"

peru ug project na gani, wa na pud bidding... bwahahahah. Cebu Daily today, page 2

Today May 10, 2013

Balili lot inquiry vs Cebu suspended Governor Gwen Garcia, others upgraded into criminal rap | Sun.Star

The filing of the same complaint against Bernabe Gilbor, president and general manager of Supreme ABF Construction Supply Company, was also approved

Over road project Rama, 11 others sued | Cebu News, The Freeman Sections, The Freeman | philstar.com

Councilor Margarita Osmeņa, head of the City Council's budget and finance committee, questioned Rama's decision to sign the contract with private contractor Bernabe Gilbor without approval from the City Council, as what the law provides.

same anomalous contractor diay. BERNABE GILBOR

ang suki ni Gwen sa mga anomaliya, suki pud ni mike rama. perting bookinga

mu sukol ni cya ug commision first and pay later. mao gi paboran ni cya.

Quote Originally Posted by LogicPlease View Post
    Unfortunately the speaker imbecile saved her
    murag weird man ang ruling sa ombudsman.naa baya point ang speaker of the house. the dismissal was for her being a governor and with that ruling, she will be perpetually disqualified from public office. now di suhito sa constituion if ma dismiss siya sa current niya position ani which is congresswoman. for sure next election di nana siya kadagan bisan unsa nga puesto. if the ruling sticks.

makalusot ra ni si gwen kay ally baya siya sa majority...

Quote Originally Posted by slakker View Post
    makalusot ra ni si gwen kay ally baya siya sa majority...
    i dont think mao na rason. i think technicality ang makapalusot niya. for now i think safe siya kay wala kaayo defined ang ruling. na dismiss ra siya as governor. but she is not governor anymore. how can you fire someone when she is not working for you anymore. ana nga logic ba.

but the other ruling is to perpertually disqualify her from holding any position kana paksit siya ana. for sure di na siya matangtang as congresswoman kay absolute man ang botar sa mga tao. unless if congress will find substance to dismiss her AS congresswoman.

11.    Advertisement

Page 30 of 33 FirstFirst ... 20272829303132 ... LastLast