Page 3 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast

Quote Originally Posted by Passport View Post
    you assume too much.
    Well I guess you're right bro..but what else could I possibly assume in this kind of situation..

Try being cold to her daw TS and see what happens. If you don't make a move or find a way to make things better, chances are mangabit ka, mangita kag lain pagtagad sa uban. I know ganahan paka mo work out mo so experimenti lang inyong relationship but be cautios basin malabian ra unya ka. hehehe

Quote Originally Posted by my_hEaD_isBIG View Post
    Try being cold to her daw TS and see what happens. If you don't make a move or find a way to make things better, chances are mangabit ka, mangita kag lain pagtagad sa uban. I know ganahan paka mo work out mo so experimenti lang inyong relationship but be cautios basin malabian ra unya ka. hehehe
    Thanks bro.. for now, maglisod pko pngita paagi to fix and make things better for both of us.., My other option is to take a vacation cguro.. but honestly I don't know how long ky dali ra pud mingawon sa ako babies..

Pero I;m just curious, you mentioned nga medyo relax lng pud ka sa imo wife.. I mean feeling secured ba.. but do u happened to think or maybe ask her how is she? I mean sa imo pagka ingana nga klac pud nga tawo (medyo walay paki), naa ba ka time bisan wala mo problema or angay istoryaan to share your thoughts? plans,.ambitions.,etc.. (I know ingon nka nga dili kaau ka sensitive,. pwede ra pud dili ra nimo tubagon )

Quote Originally Posted by rsuna1010 View Post
    Thanks bro.. for now, maglisod pko pngita paagi to fix and make things better for both of us.., My other option is to take a vacation cguro.. but honestly I don't know how long ky dali ra pud mingawon sa ako babies..

Pero I;m just curious, you mentioned nga medyo relax lng pud ka sa imo wife.. I mean feeling secured ba.. but do u happened to think or maybe ask her how is she? I mean sa imo pagka ingana nga klac pud nga tawo (medyo walay paki), naa ba ka time bisan wala mo problema or angay istoryaan to share your thoughts? plans,.ambitions.,etc.. (I know ingon nka nga dili kaau ka sensitive,. pwede ra pud dili ra nimo tubagon )
    we discuss our plans "rarely" in personal kay dle ganahan ug ingon ana nga discussion, it bores me. most of the time online ra, sa facebook chat when im in the office. The very good thing I like about her is she holds on. Positive ra siya perme sa outcome sa among relationship though insensitive ko (for now maybe) or should I say naanad na siya ug nadawat na niya akong personality maybe mao sad na imong kailangan brad. Dawata nlng ang batasan sa imong wife though po-ol usahay. Ug muabot ang time nga ma pol-an ka like karon, then take a vacation (you're right) spend time sa imong self, relax, unwind and think about the past with her nga happy mo. Nig balik nimo niya ma ok ra lage ang tanan.

pasagdii bai and see what happens...if shes still cold.,. its time to packed your things. its sad

How often do you say I love you TS? When inyong date na kamo rang duha? basin nawa na inyung intimacy sukad naa namo anak. Basin lang pod ha.. kay sahay raba magka dugay murag routine nalang ang kinabuhi. Ma bored man jd ang tao pero make an effort (both of you) para ma overcome ninyu na. ag suway ra na tanan TS. Normal ra sa mag asawa.

Sa dli ko mo biya, mao lang ni ako ibilin ninyo:

Now, I don't want to lose you
    But I don't want to use you
    Just to have somebody by my side
    And I don't want to hate you
    I don't want to take you
    But I don't want to be the one to cry

And that don't really matter
    To anyone anymore
    But like a fool I keep losing my place
    And I keep seeing you walk through that door

But there's a danger in loving somebody too much
    And it's sad when you know it's your heart you can't trust
    There's a reason why people don't stay where they are
    Baby, sometimes love just ain't enough

Now, I could never change you
    I don't want to blame you
    Baby, you don't have to take the fall
    Yes, I may have hurt you
    But I did not desert you
    Maybe I just want to have it all

It makes a sound like thunder
    It makes me feel like rain
    And like a fool who will never see the truth
    I keep thinking something's gonna change

But there's a danger in loving somebody too much
    And it's sad when you know it's your heart you can't trust
    There's a reason why people don't stay where they are

And there's no way home
    When it's late at night and you're all alone
    Are there things that you wanted to say
    And do you feel me beside you in your bed
    There beside you where I used to lay

And there's a danger in loving somebody too much
    And it's sad when you know it's your heart they can't touch
    There's a reason why people don't stay who they are
    Baby, sometimes love,
    It just ain't enough

Elite Member
    Blog Entries
    ikay unag lambing2 niya bro.. basin ang naa sad sa iyang huna2 kay dli na jd ka molambing niya.. try to take her out for a romantic dinner. dli siya ang problema. the problem is the relationship itself.

sa imong mga nasulti, super focus ra ka sa imong future plans which is good pero ayaw sad kalimti imong role as a husband..

Spend time sa imong family TS. Take a vacation or laag2x during weekends. Need siguro ninyo more bonding2x. Storyae ninyo ang dapat ninyo storyaan..

Quote Originally Posted by yhokz101 View Post
    How often do you say I love you TS? When inyong date na kamo rang duha? basin nawa na inyung intimacy sukad naa namo anak. Basin lang pod ha.. kay sahay raba magka dugay murag routine nalang ang kinabuhi. Ma bored man jd ang tao pero make an effort (both of you) para ma overcome ninyu na. ag suway ra na tanan TS. Normal ra sa mag asawa.

Nice song bro... When you are happy you feel the melody of the song.. but when you're hurt, you feel the Lyrics..

Quote Originally Posted by bordogoy View Post
    ikay unag lambing2 niya bro.. basin ang naa sad sa iyang huna2 kay dli na jd ka molambing niya.. try to take her out for a romantic dinner. dli siya ang problema. the problem is the relationship itself.

sa imong mga nasulti, super focus ra ka sa imong future plans which is good pero ayaw sad kalimti imong role as a husband..
    Wala mn issue unta sa lambing2 bro.. naa mn ko pud ko ana.. I even kissed her cheeks sometimes, hug and smile.. but medyo niabot lng ang time nga mahulog ra ug wala ra cxa reaksyon towards things I did.. nahimo mn gud nga boring na if ingana nlng permi... sometimes nngita lng cguro ko ug reaksyon or bisan pag-istorya lng gud if okay ba cya sa amo naabot,..or happy ba ko ... nonsense questions but mka-ingon ka atleast nkahinomdom pa cxa nimo..

Quote Originally Posted by my_hEaD_isBIG View Post
    we discuss our plans "rarely" in personal kay dle ganahan ug ingon ana nga discussion, it bores me. most of the time online ra, sa facebook chat when im in the office. The very good thing I like about her is she holds on. Positive ra siya perme sa outcome sa among relationship though insensitive ko (for now maybe) or should I say naanad na siya ug nadawat na niya akong personality maybe mao sad na imong kailangan brad. Dawata nlng ang batasan sa imong wife though po-ol usahay. Ug muabot ang time nga ma pol-an ka like karon, then take a vacation (you're right) spend time sa imong self, relax, unwind and think about the past with her nga happy mo. Nig balik nimo niya ma ok ra lage ang tanan.
    ako na baya ni nadawat.., but at the back of my mind (to balance everything), if ako sya pasagdan sa iyaha batasan, dili or hinay cguro ang asenso pud.. Lisod mn pud gud if dili nlng motingog or mo-react sa unsa na pud nahitabo...

Its like a simple word nga "Kamusta?".. Some people think this is just a simple question.. but for most mature people don;t think about this as a question.. pero it affects every moment sa iya life ky atleast naay friend, relative or somebody nga nka hinumdom or nag care nimo..

Quote Originally Posted by luff101 View Post
    Spend time sa imong family TS. Take a vacation or laag2x during weekends. Need siguro ninyo more bonding2x. Storyae ninyo ang dapat ninyo storyaan..
    Mao gyud ako plano bro..ako lng cguro mo bakasyon..,para atleast will know if naa pba to spark inig balik..

naa ka aning "Ideal" relationship sa imong head, nga imposible mahitabo sa imong current situation, mao na sigi ka ka frustrate sa imo asawa.. siya pud sigi og atras kai di niya kaya i hatag. * its a vicious cycle*

insecure raka TS oi, sigi ka pangita og validation sa imong asawa, sigi ka pangayo affection og attention mura kag babae. imo dapat buhaton mangita kag lingaw gawas sa imong pamilya. para di naka ma insecure!. pag start og bago hobby TS.

work on yourself
    Last edited by silent-kill; 12-09-2014 at 11:55 AM.

11.    Advertisement

Page 3 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast