Page 3 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast

Default Re: List of Camera Repair Shops

reasonable price ra tems? good news diay kay naay mandaue hehehehe

Quote Originally Posted by teeemoy View Post
    There's another repair shop in Mandaue across the Pocherohan in Guizo. The name of the shop is Pono Electronics. I had my point & shoot done there. The guys there also told me that they do DSLRs as well. In my experience, they don't work that fast but in fairness, I wasn't doing much follow ups. People there are nice and they are very transparent. If they're busy, they tell you they're busy. If they overlooked the repair of your item, they tell you exactly just that. Also, before they do repairs, any repairs, they tell you exactly what they're going to do, give you a quote, and ask for your go signal before doing any repairs at all.

I'll post the address and number when I get the time to have my sister's point and shoot fixed. I seem to have lost the receipt they gave me when they fixed my p&s.

yes mike. reasonable jud kaayo. actually, mas barato sila kaysa sa camera care gamay.

Naa pa ba si Jessie Ong? Siya ang tig limpyo sa akong mga lenses long ago film pa ako gamit. If i remember right ang iya balay dapit sa Rubber World in Minglanilla.

Quote Originally Posted by teeemoy View Post
    @dbgg1979, please add this to the list.

Pono Electronics
    Address: F. Cabahug Cor A. Del Rosario St., Guizo, Mandaue City
    Phones: (032)4201883, 09166039041, 09334633076
    Contact Person: Jun Pono

btw, dbgg1979 had his 400D and 450D repaired there. They were able to fix it in one day but naay TTL issues. It's back there now. Huwat lng ta sa feedback ni dbgg.
    suwayan niya nako ug adto..

kinsa nakasuway paayo sa Gizmo?

naka pa admit ko sa ako sigma flash dinha sa camera care..
    na admit akong flash january 29
    nakuha nako july 1

@teemoy: unsay landmark ani nga establishment? dili ko suheto kaayo sa Mandaue. Aside sa canon sa the gallery ngita ko lain mo ayo sa akong shutter button. Dili naman mo work gud. Fast and reasonable price unta.

guys, ask unta ko ba.. naa koi Sigma 70-300mm lens.. then dli na mogana ang iyang auto focus... (kay tungod sa naay nghuwam nga amigo nko then di khibaw mogamit! tsk!) so, every time naa koy mga shoots, manual nko..sometimes mglisod ko if mg'shoot kog mga sports event.. ask lng ko if ma'da pa ba tu xag ayo
    ug asa sad nindot nga shop pde tu dad'on?? hahaaay

Quote Originally Posted by micaijo View Post
    @teemoy: unsay landmark ani nga establishment? dili ko suheto kaayo sa Mandaue. Aside sa canon sa the gallery ngita ko lain mo ayo sa akong shutter button. Dili naman mo work gud. Fast and reasonable price unta.
    atbang ni sa pocherohan sa guizo beside the balbacua ma'am. their signage has a panasonic logo since they're also a panasonic authorized service center.

PONO Electronics FTW!

Naguba/nabuak ang thread sa lens (or mount) or unsa bay tawag anang part sa lens nga mokupot sa body..

Ddto ko sa camera care niya ila qng giingnan nga murag 3 weeks pa maau kay orderon pa ang part.. estimate price wasa 2,500 while if ifabricate lang ang part kay 750php then 3 days makuha (nitagam nako ani ilang ETA kay akong 1000D nga nawater damage wala najd nasalbar tungod sa kadugay molihok).

so I went to Pono electronics, talked to Mr. Jun Pono himself, and the estimate repair was still 2,500 and repair will take 3 days.. So I had no choice but i admit didto and in just 1 day, he texted me nga ok na for pickup ang lens.

Mejo pricey (I should have told him nga mas barato ang cameracare kay basin nidive pa xa sa presyo ) pero service was fast..

for now, I'll consider Pono electronic for any problems kay gamay paman repair shops diri sa Cebu.

tnx sa info

11.    Advertisement

Page 3 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast