Page 25 of 208 FirstFirst ... 152223242526272835 ... LastLast
Results 241 to 250 of 2076

@kilmike

bro naa koy gi PM nimo....

Quote Originally Posted by Uzumaki Naruto Ni View Post
    Kumusta mga tol, it was a great experience last night, against atong Ayala Team, naganahan akong mga kauban, too bad dili mi completo. All I can say is sometimes lisud gyud ma organize sa 1 or 2 lang ka tao ang pag bahin sa tanan manuwaay, especially kitang tanan nangita ug pasinghot. Although di gyud malikayan nga ma disappointed ta usahay kung makuwangan atong playing time, ato na lang ibutang sa huna2x nga kani nga slot mura na lang ug tune-up games ba, like we did, ako na lang gi balasa ang mga tawo para masulod gyud ug maka duwa tanan sa amoa. Though maka ingon gyud nga kuwang ang oras, pero we were satisfied kay we got to stretch our legs and saka gyud ang intensity especially daghan kaayo mga manuwaay.

@metallica: you did fine last night, though naa gyud siguro ma disappointed bai so pasensyahi lang pud gamay. my hats off to you bisan lisud to mag bahin sa tanan manuwaay
    @melvin: bai, next time approach me if once pa mu naka duwa kay we will gladly give you our playing time, basta kami lang sunod ha? hehe. In my opinion you are a good leader for your team, because as a leader in basketball, you don't need to have skills like Kobe or MJ,(im not saying banga kaha hehe, pareho ra ta nangita pasinghot) you just need the right attitude and aggressiveness to make things work between you and your teammates. so hats off to you too.

and to all istoryans/non-istoryans: let us make due of what we have and how much playing time we will get during the Friday sched. I believe that kung ma finalize na ang tanan para sa 3rd Conf. thru our great organizers, I'm sure we will all get the playing time and experience that we deserve. Mao bitaw Istorya.net is more than just talk, it's about camaraderie, teamwork and the never dying spirit of basketball.

Thanks and good luck to all!
    Nicely Said

melvin

sorry ka ayo kong wala mo ma tagbaw sa duwa, unsa-on man nga deli man gud nato ma matag-an usahay ang attendance kato bitaw sked last week gamay ra ne adto di bah... pasensya na gyud ikaw nalang pasabot sa imong team-mates...

to all team captain.. pls advise mo before the friday sked kong mo attend ba mo or deli, para deli masayang atong gi pa reserve nga time, maximum of 10 players lang para maka pasingot gyud tanan...

next friday schedule ma o neh ato new rules..

AGAIN pls advise before sa friday sked para maka pa reserve ta da-an kong mahimo ato kuha-on ang pikas court,

mag tune-up game na ta kanang formal na gyud...

RULES

1.by team na atong duwa para deli na gubot, to all team captain sugde na of finalize inyong line-up
    2.inig abot ninyo sa court ipalista inyong team og pila mo kabo-ok mo duwa.. kung wala pa ko ma abot e approach lang neh sila, karljadon, metallica, stradnus,or ask the referee kong kinsa nag gunit sa lista,
    3.wear your color uniform
    4.playing time, 10.min 1st half 10min 2nd half
    5.2 and 3 point system, 3 seconds violation,
    6.dont forget your amot sa gym.

after maka duwa tanan team, atong e prioritize ang mga ni da-og

7 - 8pm

1st match 20min
    2nd match 20min
    3rd match 20min

total 60 - 1hour

8 - 9pm

4th match 20min
    5th match 20min
    6th match 20min

9 - 10pm

1st match winner vs 2nd match winner - 20min
    3rd match winner vs 4th match winner - 20min
    5th match winner vs 6th match winner - 20min

para maningkamot gyud inyong team nga maka duha og duwa..

ma o nah ato sundon nga format..

olryts naa ta game format ha!

viva laraza ninyo mga bro! kumbate!

@moonrose...

ok kaayo na... pero ok ra sad baya ang kagabii... masabot ra man gyud to bah....

@metallica...

ok ra kaayo to gabii bro... dugay gani ka niduwa....

Im cool with it... kita kitz...
    Smart Communications Engine : Vonata
    The next evolution of voice: Drumbi

Quote Originally Posted by monrose29 View Post
    melvin

sorry ka ayo kong wala mo ma tagbaw sa duwa, unsa-on man nga deli man gud nato ma matag-an usahay ang attendance kato bitaw sked last week gamay ra ne adto di bah... pasensya na gyud ikaw nalang pasabot sa imong team-mates...

to all team captain.. pls advise mo before the friday sked kong mo attend ba mo or deli, para deli masayang atong gi pa reserve nga time, maximum of 10 players lang para maka pasingot gyud tanan...

next friday schedule ma o neh ato new rules..

AGAIN pls advise before sa friday sked para maka pa reserve ta da-an kong mahimo ato kuha-on ang pikas court,

mag tune-up game na ta kanang formal na gyud...

RULES

1.by team na atong duwa para deli na gubot, to all team captain sugde na of finalize inyong line-up
    2.inig abot ninyo sa court ipalista inyong team og pila mo kabo-ok mo duwa.. kung wala pa ko ma abot e approach lang neh sila, karljadon, metallica, stradnus,or ask the referee kong kinsa nag gunit sa lista,
    3.wear your color uniform
    4.playing time, 10.min 1st half 10min 2nd half
    5.2 and 3 point system, 3 seconds violation,
    6.dont forget your amot sa gym.

after maka duwa tanan team, atong e prioritize ang mga ni da-og

7 - 8pm

1st match 20min
    2nd match 20min
    3rd match 20min

total 60 - 1hour

8 - 9pm

4th match 20min
    5th match 20min
    6th match 20min

9 - 10pm

1st match winner vs 2nd match winner - 20min
    3rd match winner vs 4th match winner - 20min
    5th match winner vs 6th match winner - 20min

para maningkamot gyud inyong team nga maka duha og duwa..

ma o nah ato sundon nga format..

kana maau na!!!wahehe...pra wa juy mahay

Maayo kay naa nata format karong friday....maka duwa nako balik karong friday...

I'll assign someone to assist sa atong practice game every friday until our league start
    Figyet and maginoo .... bro kamo lang list sa mga players...
    Referree ..... karljadon, maginoo, metalica and monrose....pls obey any decision sa referree both side possitive and negative in our way of evaluating....
    Collection.... karljadon, metalica, maginoo and monrose
    timer.... all any available committee heads

I'll try to reserve 2 courts 8-10PM ang schedule.....

@katong ubang team nga wala pa makabayad sa inyong entrance fee, next week ra gyud atong gahin nga panahon, kung dili gyud mo maka bayad among i-open ang inyong slot sa ubang team...hope makasabot mo, kay nag gukod me sa time, w/out the budget dili me makalihok....

@monrose...bro post unya kinsa na nihatag sa ilang entrance fee...

11.    Advertisement