Page 2 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast

Default Re: Another bogus seller? : lineage2world cellphone number 09232131326

hi sir/mam i just wanna clear my name for this issue ha, katong imo ka kita ka meet ganiha ky buyer to nko sa akong itouch 4th generation, and she ask me to sell her psp go, because she needs money, one time rami nag meet ato niya in ayala, so i decided to help her in selling her psp go, WALA JUD KO ALAMAG NGA GUBA DIAY : ( ky she tell me na ok jud kaayo and iyang psp go although lowbat daw ang psp for 3/4 months bah to, nya ana cya ok pa jud daw kaayo, sorry jud kaayo sir/mam i really didnt know and expect : ( ky ok man gud to cya kasabot ky pagpalit niya sa akong itouch ky smooth raman gud amo transaction, again im so sorry : (((((((((((((((((

^^dapat di lang sa sorry kutob, dapat motabang ka ni ts para ma solve ang case..if u happen to know that girl, dapat mo cooperate ka sa ts...di jud lalim ngitag kwarta in exchange for something...

To all who replied to this thread thanks for your advice and points of view

I had the unit checked up, unfortunately according to the technician at the console store beside world of fun at the 3rd level of emall, the unit has been repaired before and the board is irreparable. If i'll change the board it would cost me Php4,000 and with no assurance that unit will be in working condition because there might be other problems aside from the board. He charge me 200 pesos.

I called freesoul today, if they can repair the board it will cost me 800-1,500 on labor alone. If it can't be repaired i'll just be charge a hundred.

The day ended without any response from the seller and her number still can't be reached.

No matter what lineage2world says, it will not change the matter that I've been fooled because of her thread postings, bottom line no one else to blame but myself because I was so trusting and I let my guard down because I thought she was a harmless woman.

To : Lineage2world

lineage2world, i don't know what to say... your account profile says your female, age 25. Female ang ka-meet up ko kanina, age might be around 25-27 years old....You're saying you just met her kanina? you were posting the ad a day before you met her kanina. it's just weird that what your saying doesn't coincide.

bro, sayon ra kaayo na nga problema bro. patabang ka sa admin diri. kay sila ray makakita sa I.P address anang Lineage2world. Para matrace kung taga asa na cya, daghan I.T diri makatabang sa imo.

@ nicejerry i never said that i meet her kanina : ( you see my reply did i ever mentioned/say that i just meet her kanina lang

we meet 2 month's nman cguro now, ky 2 months naman sold akong itouch 4th generation , but ka usa rajud me nag kita ato niya , nakalitan man gani ko ni text cya nko kalit, abe nko guba akong itouch , pero lain man diay iya tuyo, she wants me to help her sell her psp go, and she tell me the details so i just typed the details she said about her psp go , sorry for your lost , really im sorry and its not your fault i think its mine , ky nidiritso lang pud ko og post2x ky nag salig pud ko nga ok ra kaayo iyang unit, chix man gud : (((( atak aning mga chix oi..

Quote Originally Posted by lineage2world View Post
    @ nicejerry i never said that i meet her kanina : ( you see my reply did i ever mentioned/say that i just meet her kanina lang

we meet 2 month's nman cguro now, ky 2 months naman sold akong itouch 4th generation , but ka usa rajud me nag kita ato niya , nakalitan man gani ko ni text cya nko kalit, abe nko guba akong itouch , pero lain man diay iya tuyo, she wants me to help her sell her psp go, and she tell me the details so i just typed the details she said about her psp go , sorry for your lost , really im sorry and its not your fault i think its mine , ky nidiritso lang pud ko og post2x ky nag salig pud ko nga ok ra kaayo iyang unit, chix man gud : (((( atak aning mga chix oi..
    sige lang kag sorry maypa tabangan nemu ang TS!

mao jud ayaw cgeg sorry try helping the TS pud. like e set ninyo para mag kita balik ang TS ug kanang chicks nga bogus seller. wala ta kabao basin ma workout ra ninyo after sabot2... if u know what i mean =D

ikaw man jud ang seller, obligasyon man jud na nmo icheck if unsay condition sa unit.. niangkon na ang buyer sa iya sayop.. dapat angkon pod ka and ulii cya sa iyang kwarta, PERIOD!!! guba na kaau imong dungog diri.. mabalik ra na if ibalik nmo iyang kwarta...

basin mao ni bag o nga modus ron!
    Quote Originally Posted by lineage2world View Post
    hi sir/mam i just wanna clear my name for this issue ha, katong imo ka kita ka meet ganiha ky buyer to nko sa akong itouch 4th generation, and she ask me to sell her psp go, because she needs money, one time rami nag meet ato niya in ayala, so i decided to help her in selling her psp go, WALA JUD KO ALAMAG NGA GUBA DIAY : ( ky she tell me na ok jud kaayo and iyang psp go although lowbat daw ang psp for 3/4 months bah to, nya ana cya ok pa jud daw kaayo, sorry jud kaayo sir/mam i really didnt know and expect : ( ky ok man gud to cya kasabot ky pagpalit niya sa akong itouch ky smooth raman gud amo transaction, again im so sorry : (((((((((((((((((

modus? grabeha pud anang modus, ako pud tawn to cge contact oi, ni tabang pud tawn ko oi, sa mga istorians diri respetar sad tawn mo oi, diritso raman mo og istorya nya wala mo kabaw nga naa pud ko gi buhat para tabangan ang TS. let us respect our fellow istoryan's please . wala naman cguro bata diri dba? if naa pa mo negative feedback's ani akong g reply ron, mao jud na gi ingon naa pajud diay bata na saag diri ,
    ky mka sabot rasad tawn ko sa inyong mga hinain oi, dili ta manhid,og dili napud ta mga bata diri, ako jud gi tabangan ang TS,after nka basa ko ani nga thread. so please.. again and again ayaw sah mo pataka og feedback, sa mga nka sabot salamat, nya sa wala GROW UP!

11.    Advertisement

Page 2 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast