Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Quote Originally Posted by bonju View Post
    Lisod jud na specially kung first serious love nimo...mura makaingon jud ka ana "nganung ingani man ang gugma kasakit?"...Kaya ra nimo na. Ako sa una ingana pod but I always think nga makaya ra nako ni thats why I survived. Learn from your experience, next time around you can handle it already if it happens again...but I hope not. hehehe
    sakto jud! kaya ra na nmo TS.. ako sad naka experience ko aning sitwasyona.. bag-o lang jud..

actually ang tawo maka realize na if maka feel na ug sakit o ba kaha sayup..dapat jud unta if musod ta ug ing ana gugma,dapat jud dili nato i full paghatag sa atong gugma ug trust kay wala paman gud tay kasiguroan na sure na jud na okaha sya na jud na,dapat magbilin pud ta sa atong kaugalingon aron dili ta masakitan pag ayo if mo abot ang time na magkabuwag mo o unsa diha...mao nay dapat jud unta,pero diha ta maka learn sa atong mistakes if naka experience nata ug diha nato ma apply ang atong mga past ug dapat maka learn ta unsay maau buhaton jud,its comes to LOVE...

yeah.. i agree sa ilaha tnan,,, hey! cheer up!! ders a lot that awaits 4u! dont fret on it much...just move forward,,,, u gained sumthing..u loved...and learned...and thats it...just dont stop...

ayaw kaau seryosoha ang usa ka tawo kung tan.aw nmo nga dle cia dserving sa imo gpakita nia..

Quote Originally Posted by rig View Post
    ayaw kaau seryosoha ang usa ka tawo kung tan.aw nmo nga dle cia dserving sa imo gpakita nia..

lapse of judgement? hehehehe

Quote Originally Posted by rig View Post

moabot jud cguro ta sa point sa ati life nga we made stupid decisions that leads to stupid mistakes. i hope maka move on na jud ko... T_T kay waaah gilisoran na jud ko... bisan unsaon nko paglingaw sa ako self masolud jud cya... usahay mo ana nlng ko sa ako self "GET OVER HIM STUPID!" hahay....

Quote Originally Posted by meimei16069 View Post
    hi nitesky. i'm sad to hear about your experience.. you really can't control a man's will. that's a fact. but you can change your perspective. life is not that tough but there are things that are really not just meant for you. anyway, you can try your best to get something but if it's really for you then that will happen. don't worry, there are really many questions in life, especially regarding love. your situation hurts but i think you should keep pressing on. your world doesn't go around with the one that you love alone. no matter what, you need to move on in life.. keep rising everytime you fall. if you think that you have done your best in proving to him/her that you really are sincere, maybe you should just go with the flow. you wouldn't get that disappointed if you know deep inside what you did for the best of both of you. i've been through that experience too. but that's life.. we cannot put a question mark where God has put a period. don't lose hope. God bless my dear friend..

you know sis kani iyang problema nag-agi sad ko ani pero past ia past nato most important is present man pero ams nindot na lang na mo move on sa mintras wala pang right partner mangita lang sa og lingaw ky na-a man goy uban maka hinomdom usahay sakit baya sad am also i still agree with you sis

Originally Posted by nitesky

moabot jud cguro ta sa point sa ati life nga we made stupid decisions that leads to stupid mistakes. i hope maka move on na jud ko... T_T kay waaah gilisoran na jud ko... bisan unsaon nko paglingaw sa ako self masolud jud cya... usahay mo ana nlng ko sa ako self "GET OVER HIM STUPID!" hahay....
    my advice to you sis just sulk and cry it over it jud until wala na kay mahilak pa...

I know you have done this over a million times na tingali.. Don't force yourself to move on if you really don't like to move on..

acceptance in oneself is really hard to accept if you keep on denying yourself pa jud..

bottomline?? HUWATA imong self nga maka move on ka.. your mind is trying to control and tell yourself to move on. yet your heart is doing the opposite of it...

WAIT for the right time nga maka move on jud ka.. if you have to think about him everyday then do so.. and don't hate yourself for thinking about him.. sa madugay nga mag sige kag huna huna.. madugay mapul.an na nya ka.. and when that time comes.. you will be the first one to laugh it out when you finally have move on na jud

Relax lng ui mo lipas rana pero samtang wala pana mo lipas divert ur mind sa lain pa busybusyhan or go to sports... haha ("ngano ni enter"); hehe peace...

time could heal a broken heart miss
    mybe dugay2 but atleast slowly mka limut
    ra ka.. to be fair sa tanan bsag babae or
    lalake naa jud mga ingn ana na mga tao...

11.    Advertisement

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast