Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Default Re: X-Men: The Official Game (PC, GameCube, Xbox, PlayStation 2, Xbox 360)

Quote Originally Posted by edge827
    Na release na ang xbox version ani?
    Wala pa. But I bet both the xbox and the ps2 versions are going to be availalble soon I hope the PS2 version released first will be NTSC and HDL compatible (cross my fingers)

Default Re: X-Men: The Official Game (PC, GameCube, Xbox, PlayStation 2, Xbox 360)

so how was it??

Quote Originally Posted by wendellmb
    so how was it??
    Ganahan ko sa gameplay
    For me, it took some time to get the right gamepad configuration nga comfortable ko especially with Iceman.
    Ang ganahan gyud nako nga dad-on kay si Nightcrawler especially with his "Teleport to Enemy" button
    Murag mas daghan sad og combo imong mabuhat with Nightcrawler.
    Although enjoy kaayo ang game, taman pa ko sa Generator Room (after the first mission ni Nightcrawler). Mao nang wala na gyud nako nadula kaayo ang Heroes of Might and Magic.

good to hear that.. pm you to the other side...

nah..not really into superhero games..pass me on this..

ot: @ jugs.. palipas oras lang ni nako ron.. mangulata tirada bah para pang himus.... :mrgreen:

this gane is cool I saw crawler and iceman fighting a sentinel ani it was
    awsome

Damn! Nagdungan og release ang Xbox og PS2 versions sa X-Men: The Official Game!
    To top it off, ningdungan sad og release ang The Da Vinci Code (game) para sa PC og Xbox. Sunod na siguro ang PS2

waaa... ok ra cya... sa naka duwa.. why man ang ubang mission dili man kaabot ug 100%?? wana ko ka lahos.. kutob rakos Hydra Pen something..(wolvie mission/storm) katong gikan nga naay head sa sentinel.. dili ko ka move sa next (second) mission ni Night crawler... why!!!!!

Quote Originally Posted by wendellmb
    .. why man ang ubang mission dili man kaabot ug 100%??
    wen layu-a na sa naabot nimo oi! :mrgreen: maypaka Mao nang dili 100% ang uban missions kay wala man nakuha ang tanan "extras" or "unlockables"

11.    Advertisement

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast