Page 2 of 299 FirstFirst 1234512 ... LastLast

bay reclamador, congrats sa pagdaog ni Mayor Jonas bay... Jonas baya sad nuon ko f pwedi pa mobotar sa mandaue
    i-congrats sad ko bi kay daog si Congressman Quisumbing wa magsilbi imo tagna bay...
    dili nalang ko mamikat uy, nisaad man ta ko nga magpinikatay ta inig human sa election https://www.istorya.net/forums/politi...essman-35.html
    peace nalang bai, next tym ayaw lang ka tsuuurr ug maayos imo kaugalingon, mauwaw ta f di matinuod, ikumusta nalang kos imo mga kaubanan nga binayran bai

ngekk sa last post..
    @topic .Congratz to mayor jonas cortes!!!

Makati of the south?

@gay ... i have another thread about congressman luigi and my Mandaue's LONE seat ... check it out ...

the mayorship, the vice mayorship and 8 out of 10 councilors ... ain't bad ... ... get used to it ... at least for the next 3 years ... ... we may even have the ABC chair in the council ... ... eat your heart out gay ...

from my point of view ... you screwed up big time ... NOT me ... ... review your comments bro ... or sis ... ... or whatever ...

Quote Originally Posted by elvishtattoo View Post
    if he has the will and conviction and vision of a Jejomar Binay.
    binay ... didn't make Makati ... bro ... ... he's a johnny-come-lately ...

... reaping the spoils ... of those that came before him ... in fairness to him tho ... he didn't dishonor his forebearers ...

Blog Entries
    i agree bro! nakaapan lang sa makati, ang mga front liner buildings ra ang nakanindot. di ikalimod na naay mga squatters gihapon. unta di muparehas si jonas ni binay na gideny ang presence sa mga squatters sa ila city!

Quote Originally Posted by reclamador View Post
    binay ... didn't make Makati ... bro ... ... he's a johnny-come-lately ...

... reaping the spoils ... of those that came before him ... in fairness to him tho ... he didn't dishonor his forebearers ...

mo ana daun c mayor jonas

Ganito kami sa mandauE

along with the increase influx of businesses in mandaue maayo pud unta msolbad pud ang trafic sa mandaue...i know theyre already making a solution to such and i think mas maau unahon ni mga problema ky inturn it would raise further the marketability of the city...

i hope they will make an alternate route for north goers if impossible ni, then pwd na pud buhatan ug flyovers are existing routes or any possible means to ease traffic congestion sa mandaue. stricter traffic rules sa mga jeepney ky pwerting kwlay disciplina aning mga jeepney sa hi way mao gyud ang hinungdan pud sa traffic. i know there still a lot to tackle but gni ra ako mkita coz permi ko mag agi sa mandaue on my way to north and samtyms trafic gyud ang dapit sa mandaue...

whaaaaaaaaat?? is that for real??lol

ang mandaue himoon nya ang mandaue nga financial district of cebu??pag sure oi!!!!!

Quote Originally Posted by Burn Out View Post
    whaaaaaaaaat?? is that for real??lol

ang mandaue himoon nya ang mandaue nga financial district of cebu??pag sure oi!!!!!

sis libre ang mangarap...anything is possible

11.    Advertisement

Page 2 of 299 FirstFirst 1234512 ... LastLast