Page 2 of 10 FirstFirst 12345 ... LastLast

mokusog na jud pag-ayo ang detriot pistons ini.. nag-andam sad sila na dako ilang salary cap kay plano nila kuhaon si lebron james... sa makauna ra kuno og deal kang lebron james ingon ni joe dumars inig 2010.. dako og chance ma champion si lebron james sa detriot pistons compared sa uban na team kay naa pman si hamilton, prince, og rasheed wallace inig 2010 sa detriot pistons! ang lineup.. hamilton,iverson,james,prince,wallace! kusog sad noh?

kailangan ma-champion jud ang lakers krn 2009 og 2010.. kay maglisod na sila kung mahitabo na toh ang plano ni joe dumars...

AI will give detroit a new way to attack the basket... so mausab na ang pag depensa sa mga team sa ila.. unlike sa past 4 years.. same team ramn gd, same philosophy of playing ball, karon mura mausab na.. hopefully mo work...

if dili.... CAP SPACE! wahahhahahhahha

lipay si archer ani... asa man to si archer? nuggets fans? comments and thoughts on this?

Lipay si Iverson ky nabalik sa East...

Tanawa sa NBA.com nia article nga McDyess would rather retire than wear a Nuggets uniform...

^yeah dili ganahan si McDyess maapil sa trade. Maytag i-buy out sa Pistons iyang contract oi..

Nag campaign2x karon ang Detroit fans pra mabalik si McDyess. "Ice for Dyess".

I'am happy for A.I. and the Pistons and I hope they can win a title for A.I...

Now all they gotta' do is get rid of Sheed and I might start cheering for them in the East...

I admire Tayshaun and Rip's game...

Quote Originally Posted by The Good$!!! View Post
    I'am happy for A.I. and the Pistons and I hope they can win a title for A.I...

Now all they gotta' do is get rid of Sheed and I might start cheering for them in the East...

I admire Tayshaun and Rip's game...
    I'm pretty sure Sheed's done in Detroit. But first off, they have to pan out how things will turn out with both Sheed and AI in ther line up. Things are gonna get bumpy at first for the Pistons.

One positive note is that, Iverson is going to play with a solid team na jud. For me, intact pa man gihapon ang line up na kahibawo sa Detroit-type of basketball. I bet ma-excited jud si AI ani kay dako jud iya chance na maka-champion.

But then again, he's only got one shot.

yeah dili ganahan si McDyess maapil sa trade. Maytag i-buy out sa Pistons iyang contract oi..
    Actually, it's the Nuggets' rights to buyout his contract. If dili jud ganahan si Dice na moduwa siya sa Nuggets, he's got to accept only 50% of his original contract so that he can go elsewhere.

I hope the Pistons gets him back...

I want Iverson to win a title!

deserving gyud for a championship ring si AI, hopefully mao na ni...
    go AI and PISTON go!!!

11.    Advertisement

Page 2 of 10 FirstFirst 12345 ... LastLast