Page 2 of 2 FirstFirst 12

Default Re: FACEBOOK got hacked! HELP!

Quote Originally Posted by ken_d_abs View Post
    salamat bro okay na. malasa cge raman ni ug ka hack akong fb. i was using my own computer. I suspect it's my friend who's doing this. I just don't know how he did it. sayun raba ma hack ang fb if kahibaw lng sa email ad? they say it's possible.
    just a simple method of hacking bro. Iyang first attack was going through your yahoo mail, once ma open ang yahoo account nimo.
    Bazinga!!! piece of cake nalang ng facebook account and other sites naka register ka.

basin ibog na nimo, maong ge hack nalang ka kay wal aman ka mo deskarte niya ahehhehe... peace bro..

tip #1.. ayaw na pag yahooo... yahoo these days are prawn to hacking

tip #2 basin pareha ka sa uban nga mo tick anang check box nga REMEBER ME.... unya pag human ug gamit sa internet cafe, di mo log out... fatay

Blog Entries

i'm using a single password, hint, barcode of an item nga dakog sentimental value nako

never pako nahack jud

Di man na ma hack imong account basta dili lng makuha imong PASSWORD......... bsan pa kahibaw sya sa imong email address.

So...you have to have a SECURE and STRONG password in you accounts apil na imong email account.

It should contain Alpha-numeric at lease 8 characters with matching uppercase and lowercase letters, symbols and numbers... mao nay gamita nga password.

Unya nig browse nimo sa PC (internet cafe or balay), use Mozilla Firefox with Private Browsing enabled.

Unya inig human nimo ug browse, molakaw or mouli na ka, ALWAYS LOG OUT your session................

Mao ra na buhata..... and make sure you don't forget your password.

YOU
    HOLD THE KEY TO SECURE INFORMATION.

Last edited by nailv; 03-09-2012 at 03:53 PM.

Beware sad sa key logger sa internet cafe. If you are going to use your account in an internet cafe always remember nga i-change ang password nimo the next time you login.

tsk tsk tsk tsk..limot mo ug logout sa inyo account sa internet cafe..

My client ia a victim of cyberlibel and bullying. We are looking for hackers to retrieve posts from an account. Hoping you can help us. My client is willing to pay any amount necessary. Thank you

9.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12