Page 2 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast

Quote Originally Posted by sugarcakes_babe View Post
    hahaha ganahan kos unhan ug gamit sa computer, pero dili pwede kay daghan pag dapat unang buhaton nga chores sa balay. sakto jud sad ka nga dependent kos akong kalipay niya, pero gihinay hinay na nako akong kaugalingon lately ug busy nga dili na kaayo magrely akong happiness niya. like crafting, tutor sa akong anak, and mga homechores, plus mga tahi2 ug dress for my daughter since kiddo pa among anak, pero at some point, mamiss nako among company before. pero dili man sad siguro bati nga gusto ka magbonding mos imong own family, like weekend getaway ba ron, or bisag once or twice a month, somewhere we've never into, or kanang ginagmay nga laag2 lang nga swak sa among budget. but i don't think he is thinking that way. mu ana ra xa, gasto daw kaayo, well pwede man mi magdala ug snack nya magstroll2 sa ayala plaza, one ride raman na dris amua or daghan sad plaza dinhi dapit sa amua nga malakaw ra. and lately akong travel buddy akong anak rajud. i wanted her to at least see the beauty of the mother nature, breath some fresh air and unwind and appreciate the surroundings once in awhile. pero ang amahan, magmokmok rajud tawn sa balay. i could say chaka jud kaayo akong anabs...
    I see a responsible mother here, raising a family, balancing chores with plans for family bonding activities... you have taken your role as wife and mother very seriously. As for your anabs... ambot lang. ..base sa imo description, murag batang way buot. He is your burden to bear... until madala pa nimo.... if not, you have to make a firm choice gyud ana. Just pray and be strong. You need to be strong ... your daughter depends on you.

mao ning asawaha gipangita sa akong mama para nako

Quote Originally Posted by sugarcakes_babe View Post
    hi @buknoy24 infairness, 34,26,35 akong vital stats. conscious kaayo kos akong figure eversince uyab pami.
    gtfo! pix! ....

I pospos ang kompyuter sa iyang ulo

TS naay times nga ang tao regardless of gender ganahan mo escape sa reality. One of the coping mechanisms is sleeping... Otjers computer games and of course ang uban droga... I'm a psychologist and i know its always a challenge to work relationships out and think thinga through. Pero naay points nga nindot gahinan ug time dinhi. Did we understand the side of our partner before we think about leaving them? If so, are we able to paint the detailed picture of the world according to how they see it? Sa akong mga past relationships people like my friends will always see me as the victim coz taas jud kaayu kog patience to the point nga martyr na even if harap harapan nga akong ex nag play na ug laen nga games. Its essential nga right expectations are set for both parties and its important that both parties communicate their visions and goals for the relationship para clear ang tanan. No mind reading or psycho2x sa relationship. Almost everyone looks at a relationship as 2 individuals committing or interacting. Our limited ciew of our relationships also limit the possibilities we make of it. Unless we see our relationships or our marriages as a network of other relationships esp the ones that brought about the present then and only until then have we transcended the criteria of relationship as defined by society. Remember that reality is a result of the things that we give meaning to and not what others say about what matters to you. Pero until such time nga we see as our friends family workmates acquaintances including the side of our partners family friends etc become an active part of the dynamic duo then we can say there is a solid foundation. Mas lig.on ang lamesa nga 100 ka ti.il vs sa lamesa nga 2 ra ka tiil. Consider how you can make your relationship stable first before looking into how you will make it go forward. Ang sakyanan nga 2 wheels dali ra tumbahon vs a 10 wheeler. Take time to appreciate your partner even for the things he did not effort so much to do. Pitki lang gud pakinsensya effect everyday. Dont ever count your efforts in front of him. Coz even a consistent drop of water can break a mountain in the long run. Btw sorry i didnt intend to do my sermon here. Attend unya mo sa misa ugma sa inyong simbahan. Hihihi
    Last edited by firestingerii; 01-23-2016 at 05:37 AM.

kung buwagan nimo, these are the things that might happen:

1. basin maka realize sya sa imo worth, once wala na ka, so he will change his ways for the better

2. magpaugat sya, mangita ug lain ikapuli, and problems will be bigger than it is now... will result in total breakup of family

3. you will continue losing your feelings for him, and may find another... which will complete destroy whatever you have started to build now.

my prayers for you sis... and good luck.

how old na mo TS?, i was a hardcore gamer myself wayback, naabot ra man ang time na nawala na ako interest sa games, though photography napod karon

why photography? I enjoy interacting with people in the real world na

Kung mag-dula na siya,
    gamita imong kinakusgang pahumot human, isuot ang pinaka-nipis nga nighties,
    human bag-id bag-iri dayon, kung dili pa gyud mosalir e-off ang plangka sa kuryente human kandadohi.

Basin need mag change strategy ka para dili na kaau sya mu duwa ug games. Like pasabton nmo na if ingon ana sya then tabla ra na dili sila pares if iyang attention kay wala sa pag improve sa family nnyo.

nakuy solution na ani maam.! dugay naku na huna.huna.an ang solution, pru karun nana jud.!

ing.na imu bana 1on1 mi dota.. kung maka pildi cya naku, padayun iyang life style, pru kung aku cyang ma pildi, mu tuman najud cya nmu..

pila may RATING ana imung bana ba.? hasul kaau na mga adik sa dota nya mga noobs raba kaau, 2500 ray rating ana sa.?!

unsa may steam sa imu bana b kay atung e.add.!

11.    Advertisement

Page 2 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast