Page 1834 of 1835 FirstFirst ... 182418311832183318341835 LastLast
Results 18,331 to 18,340 of 18341
    Blog Entries

Quote Originally Posted by gotnowheels View Post
    After years gikan pagka daog ni Digong, abi jud nakog isog ni siya pero kung China na gani ang istoryaan aw, kebs lang. Wala siya paki alam sa mga mangisdaay ngadtos atong isla nga pila na sila katuig didto nanginabuhi nya karon ilogon lang sa China? Ang logic kay, "Di ta mo sukol kay kusgan sila" so if mao na, then it also applies na kung e invade sa China atong mainland di lang sad gihapon ta mo sukol kay mas kusgan man sila? Ang U.S. nang gigil na jud sa China like ganahan na jud sila makig gubat mao nang sige padungog dungog nga naa ra sila sa atong luyo, pero unsay ingon ni Digong? Sila daw ang una mo tira kay mo sunod ra ta? What? If we can't bleed for our own country how can we expect someone to bleed for us? So therefore I conclude, babaon ra jud nis Digong sauna pa. Bulala kaayo, ang giapang tira kanang iya rang ma Yano.

With that being said, naa man sad siya daghan na buhat nga maayo. Pero, he's the same as others who came before him. Abi ko ug dili greedy si Digong, parehas ra siya sa uban, ang naka lahi kay kung sa uban taw kwarta si digong ka gahom. Katong election nga ni dagan si Digong, wala ko mo botar kay kahibaw ko nga dili maka daog akong manok nga si late Miriam Defensor Santiago. Daghan kog reklamo aning Digong ug sa iyahang administration, daghan kaayo og mga propaganda, storya didto storya ngari. Pero kay tungod siya man akong presidente karon, akong loyality naa niya, unta maminaw pud lang sad siya sa opposition kay dili tanan advice ihatag niya maka daot sa iyahang posisyon.

Logic and law would dictate to go all out war in cases of "invasion". I don't know where you get your argument there. No normal logical person would want foreigners invading their lands. Makigkamatay bisan kinsa nga tawo tingale aside lang atong mga kaliwat ni Aquino sa una nga ni panig sa mga hapon, kung i invade na ang Pilipinas.

By the way, the army is always recruiting tungod sa intensive war karon against the NPA, and you are very much welcome to join, as you are so willing to bleed some blood for our country.

Even during world war 2, the US was hesitant to join the war. They don't want Japanese bombs landing on their doorsteps. What mao nang rason naa silay mga US bases several kilometers away from their own homeland. They placed about 7 US bases here in the Philippines. Ang resulta ang gubat diin man ang blood letting?

Eh di diri sa Pilipinas, and other countries kung asa ang ilang mga bases ug mga allies. Layo ra kaayo sa ilang doorsteps. Oo makig gubat na sila pero dili na sila kig gubat kung didto na sa ilang soil mahitabo, kay kabalo na sila unsa ka devastating ang resulta sa blast sa bomba.

To paint you a picture:

See photos before and after sa war ani nga mga countries.

1. Afghanistan
    2. Somalia
    3. Iraq
    4. Syria
    5. Yemen
    6. Libya

I google lang dali ra gyud kaayo. Spot also, the common denominator ani.. They are/were at war with the US.
    Did you see these countries ever set devastations at the US's doors?

Wala kay mao na ang gameplan sa US, they are in the business of making and selling weapons. They are not in the business of ruining their own country. The biggest companies who makes weapons are in the US. Lockheed Martin, Boeing, Northrop Grumman, Raytheon, General Dynamics.. Bag-o rana karon ang AVIC - China, CETC - China, BAE Systems - Australia.

What I'm driving at is that mangita rana ang US ug country nga asa sila makig gubat, dili na sila makig gubat kung naa sa ilahang country, and they sell weapons to these countries.

--- Didn't you hear Duterte asked the a US diplomat at the height of the West Philippines Sea debacle? Simple ra kaayo ang gipanguta ni Duterte. Are you with us? That guy couldn't even give a straight answer to the old man.

Again if you ever want to bleed for this country, you are welcome to do so. Hiring ang Philippine Army, Police, even ang bombero.

Also, you were not a voter, so he doesn't need to concern himself to your satisfaction. He only needs to satisfy the people who supported him, the majority. When these majority ever changes, nga kani nga majority craves for blood against China. Maybe he will change his foreign policy. But before then. Status Quo.

wala nman ni update dri..

Quote Originally Posted by cobraKing View Post
    wala nman ni update dri..
    arang mingawa na dri boss..ehehe

mingaw na kay naka amgo na ba sila?...nga usa sila ani, the joker the joke and the gullibles.

the joker makes a pronouncement, many disagrees or does not like. in his defense, the apologists and defenders make their own interpretation of his pronouncement...an interpretation that they themselves wanted to hear, that should have been blurted out by the joker...pero stupid sila di ba?
    then later, it is all a joke ra gyud diay! again the defenders and apologists offer their own interpretation seemingly avoiding that they were really duped by the joker.
    then the gullibles, applauded! unaware of what really is the joke about because of the various interpretations of the apologists and defenders...and spread by the gullible army (the trolls!).

but then, katawa ug bahakhak lang pud ta because we are all part of the joke pud diay
    when the joker makes a joke everyone must laugh, else, tokhang ka...you are either a drug addict or a red sympathizer.

ayaw lang mo kasuko ha, kay this is all a joke! katawa ug bahakhak ta kung lingaw gihapon ta sa joke ni joker. Bravo! mga estupido!

unja..angay pa ba ning ipadayon nga joke rman diay ang tanan..delikado rb ug mautro..kay sa ahong tanaw, wa juy nakaamgo...

when the budol is discovered it is too late...the best response is to keep silent.

let's all applaud with a boisterous laughter because the joke is on us.

Blog Entries
    This administration is far better than the previous administration. No other way to compare, unless your standards are ideals.
    I don't get the idea why you people are saying it is only a joke?

Unsa man pud pasabot sa maka amgo? Nga we should have voted Mar Roxas? Grace Poe? or Binay? instead of Duterte? Ka dakong kataw-anan ana nga statement.

Maka tawa nalang kos comparasion.

If this pandemic was handled by Mar Roxas ambot nalang.

Quote Originally Posted by bestial_warlust View Post
    I don't like the HEPA's admin as much as the IDIOTAE's admin

gikompara jud tawn ang malversation of fund sa yolanda housing project pero bintaha na lang siguro ky wa my nagutom kini jud kang IDIOTAE's LEGACY

ANG DATING JEEPNEY DRIVER NOON PULUBI NA NGAYON! yan ang tatak IDIOTAE!

https://newsinfo.inquirer.net/132245...s-hit-by-virus

1yr. old na ang balita "maliit na bagay lang daw" pero giusban oi patyon jud sa gutom! yan ang tatak IDIOTAE

naa py EXECUTIVE ORDER na ang mga unvaccinated dili pasudlon establishment, palengke ug sari2x store?! awwww pak2x ghapon ang gullibles oiiii

#PDUT_admin_na_maskagaw_pa_sa_tae
    murag pinas lang nagkaproblema sa COVID-19, pagmata sa damgo

Blog Entries
    Hapit na mo end ang term ni idiotae nanggawas na ang baho sa kawat grabe harap harapan pa
    Unya moto-o pud dayon kas istorya sa opposition? ... luoya pud.

Blog Entries
    I don't like the HEPA's admin as much as the IDIOTAE's admin

gikompara jud tawn ang malversation of fund sa yolanda housing project pero bintaha na lang siguro ky wa my nagutom kini jud kang IDIOTAE's LEGACY

ANG DATING JEEPNEY DRIVER NOON PULUBI NA NGAYON! yan ang tatak IDIOTAE!

https://newsinfo.inquirer.net/132245...s-hit-by-virus

1yr. old na ang balita "maliit na bagay lang daw" pero giusban oi patyon jud sa gutom! yan ang tatak IDIOTAE

naa py EXECUTIVE ORDER na ang mga unvaccinated dili pasudlon establishment, palengke ug sari2x store?! awwww pak2x ghapon ang gullibles oiiii

#PDUT_admin_na_maskagaw_pa_sa_tae
    Ka bright sad ani nga comment oe. Scientific kaayo. Tanan country ron nag suffer aning pandemic, even mga dagkog company sa tibuok kalibutan nagka problema. Daghan mga company nangasirado tungod aning pandemic.

Bright ra pud kaayo imong comment, lugar ok ra nimo matakdan ug COVID ang uban tungod sa uban nga gahi kaayog ulo dili magpavaccine? Ubay2x nako kaila nangamatay tungod aning COVID, lugar ok ra gihapon nimo mamatay ang tawo kay gahi kaayog ulo ang uban dili gyud magpavaccine bisan naa nay libre?

zzzz... and besides kanang imong gi ingon nga kwarta sa Philhealth regardless bisan unsaon nimo ana ma liquidate man gyud gihapon na. Naminaw baka sa mga speech niya ug asa padung ang kwarta ug asa ang billions?
    Minaw man gyud ta didto sa pikas labon nag dili ta ganahan aning naka lingkod.

Tuo lang pud dayon ug unsay gisulti sa pikas, kahuman ingnon dayon gullibles ang majority sa voters. lol... paminawa ang both sides before ka mo judge sa pikas sides. Ug sa tinuod lang paga sultihon, kamo ang gullible, minaw ra dayon unsay naka butang sa headlines wala pa gani kabasa ug kadungog sa pikas sides. hayysss..

Ug walay bakuna, kusog kaayo mo ingon asa ang bakuna, karon naa nay daghan bakuha, mo ingon na pud nganong dili pasudlon ang dili magpabakuha. Waahhhh.. gullibles. Maayo kaayo manawag ug idiot, basin kamo ang idiot.

11.    Advertisement