Page 15 of 46 FirstFirst ... 51213141516171825 ... LastLast

Quote Originally Posted by josephdc View Post
    ^ hala mao ba... if teaching is really what you love, why don't you go back to it?

nindut bitaw nang magtudlo no? ako i can see myself doing that in the near future hehe.
    lagi oi...choices ra gyud sa life guro for now. wa pa mi ka start ug tarong for our family pa mn gud. maybe someday...i will!

Quote Originally Posted by vienzel View Post
    lagi oi...choices ra gyud sa life guro for now. wa pa mi ka start ug tarong for our family pa mn gud. maybe someday...i will!
    maam would you mind if i ask what hospital do you work for? sa Baltimore ra sad ba dapit?

Quote Originally Posted by chad_tukes View Post
    maam would you mind if i ask what hospital do you work for? sa Baltimore ra sad ba dapit?
    i used to work for Sinai Hospital of Baltimore for almost 4 years and when i gave birth sa ako daughter....he!3x ni stepdown ko sa hospital exposure just to b with her and take care of her. mao man ni amo sabot ako hubby ky wa man yaya dri gud ky ato tanan. now, m with Patient First-Bayview Center an Urgent care clinic lang. the schedule is linient and m just PT for now. m hoping to get my clinical exposure back without suffering my time for my family, if possible....

^ ah, naa na diay ka sa gawas nagwork mam, i thought naa ka dire Cebu hehe.

Quote Originally Posted by josephdc View Post
    ^ ah, naa na diay ka sa gawas nagwork mam, i thought naa ka dire Cebu hehe.
    ayayayayyyyyyyy....sakpan ko da! abi man nako ang thread ako gi tubag ni Chad ky sa pikas. hehehee! yup. for now but m planning in the future maka uli ko for gud ky balik ko teach or balak ko mag negosyo ug review center. puhon maluoy ang ginoo ma achieve ra gyud gihapon nako ako true love...

hehehe...i'm still new...2007 man ko na batch...na rn the same year, unfortunately i speak for myself, in the presence of senior nurses...i am nothing compared to them, in terms of experience of course...dealing with irate SOs and patients every day will really teach us how to humble ourselves, cause no matter how hurting their words maybe we are not in the position to answer them back in retaliation. the new breed of nurses may seem arrogant and MS or MR know all but hey there are those who had worked abroad that are SO SO i'd rather not say the words, some nurses or other health care professionals who had worked abroad, when they come home...they feel like they're the king and queen of the world, there are times when they look down on the filipino nurses themselves and this not hearsay it's a first hand experience. you can't blame the new nurses of course they have to sell themselves, it's a tough competition, and filipinos have this so called crab mentality, we bring each other down not help each other. if the new nurses have to evaluate themselves, well i guess so are those nurses who are lucky enough to set foot on the promised land some them are equally arrogant as well...^_^ i don't mean in general though that is why im using SOME.

kapoi tuon....work nlng...^_^hahahaha

Quote Originally Posted by -CL- View Post
    ..amen to you mam! ako mismo, ganahan ko mag-experience sa jud una dri sa pinas before ko mularga sa kung asang nasud.. even if mu-ingon sila nga lahi ra ang environment didto sa gawas.. lahi ra ang patients.. ang culture ug unsa pa na.. pero the procedures and interventions are still the same..
    ..ok rman nang kamao na kaayo ka sa theories.. pero it needs to be put into action para ma-has2x imong skills sa imong nakat-unan sa skul.. lahi rman gud nang work najud ka as in work.. as in kanang ikaw najud mismo maningkamot para maka-kat-on ka.. ka -remember jud ko nga fresh grad ko ato then first few days sa orientation nako for work, mahadlok jud ko mu-suction.. kay sauna gud student ko, igo ra ko tan-aw, la ko kasuway ug hands-on.. then kung staff na ka kay ikaw na bya jud tanan.. d bya ka pwd manawag permi sa inyong charge nurse para mu-suction lang ug patiente.. hehe.. so ikaw mismo dapat kamao na jud ka..

..grabe! work jud ang naka-add sa akong learnings ai.. sa libro murag sayon ra kaayo tan-awn pero sa tinuod lisud jud.. labi na katong mag-change ug colostomy bag.. sa book kay la byay baho.. sa tinuod kay, sus! kung pwd lang kimpitan imong ilong the whole procedure.. hehehe.. ...

..haiz! share lang ko.. murag taas na,.. dri lang ko taman.. heheheh...
    @CL, lingaw kau ko read imo post do. siguro if i can talk to u basi lingaw gyud ko permi....now, lets get back in business. true lisod ang way exposure. ni mention naman gyud ka ug changing sa colostomy bag, ang diha ba sa ato ky recycle gihapon? or given ang pasyente ug whole box and u can change it anytime u like or shud i say PRN? either papilit lang sa skin or katong 2 pc. na klase?

sista, kasabot gyud ko sa imo gi-ingon na baho. mam, i worked sa GI-GU unit with Bariatrics pa gyud. kaila ka ug post-ops na GI patients from colostomy, urostomy, open operations, wa pay labot sa active bleeders from upper to lower GI, unya i-apil imo bowel preps ani nila tanan etc...ang baho di nimo mad
    escribe kay manungbay gyud sa tibuok hallway sa unit. makasuka ka ug di ka anad gyud...naa anad nalang ko ug feeling nako kada uli amo ako baho hahahahaha....

Central, Mid or peripheral lines na ang medications nig hang nimo from simple IVF to antibiotic piggybacks, usahay naa pa ka BT na 4 units RBCs. kana bitaw na wa ka hunong sige sang-it ug tambal, naa pa diay koy nakalimtan since kani na mga patients di kaka-on daun so angay sila e-TPN and Lipids...mam, way nurse dri na di lagi maka sayaw ug dinagan sa imo buhaton! gosh, way kaonay kung mahimo. take note, naa pa diay hemovacs and JP drains. makabuang ang I&O. bisan naa ka tech pero take note....doctoran na nila ang ug d magkadima-o imo value ky nig rounds sa Sx team ky maka-ubo ka.....award gyud daun ug kasaba...computerize ang charting so way lusot ky nig hang nimo sa IVF or other fluids ky imo man pod sign-nan value. wa ka ikyas ....unsaon nalang, kasaba pa sa pasyente ug ksaba sa doctor naa pa gyud pamily mo apil. diha sa ato......wa imik ang family ky hadlok nato!

so, brace urself and the upcoming RNs ok for higher responsibilities...mao bisan gamay na exposure mas better gyud. take it from me na wa kaau ko hands on to most of the stuff i mentioned kay home for the elderly ako exposure prior in a different country. it took me awyl to adjust but filipino nurses can easily adjust as long as ul keep an open mind for learning.

di gyud saun ato trabaho
    Last edited by vienzel; 09-05-2008 at 10:23 AM.

Quote Originally Posted by xinevirtucio View Post
    hehehe...i'm still new...2007 man ko na batch...na rn the same year, unfortunately i speak for myself, in the presence of senior nurses...i am nothing compared to them, in terms of experience of course...dealing with irate SOs and patients every day will really teach us how to humble ourselves, cause no matter how hurting their words maybe we are not in the position to answer them back in retaliation. the new breed of nurses may seem arrogant and MS or MR know all but hey there are those who had worked abroad that are SO SO i'd rather not say the words, some nurses or other health care professionals who had worked abroad, when they come home...they feel like they're the king and queen of the world, there are times when they look down on the filipino nurses themselves and this not hearsay it's a first hand experience. you can't blame the new nurses of course they have to sell themselves, it's a tough competition, and filipinos have this so called crab mentality, we bring each other down not help each other. if the new nurses have to evaluate themselves, well i guess so are those nurses who are lucky enough to set foot on the promised land some them are equally arrogant as well...^_^ i don't mean in general though that is why im using SOME.
    di man sa di nalang ka motingog kung naa ka sa ryt na lugar...bisan asa pa ka na lugar puniton. equal responsibilities and opportunities bya ta tanan unta. u have the ryt to question or just assert to ur superiors of course...but too bad ky mao man na ato culture diha. less ato freedom to express labi na basta seniors becoz innate na sa ato naa ta high regard to people with position and authority. understandable.

naa ka point naa uban nurses who had the chance to work abroad as well ky mo-lookdown pod ug uban or kung ka level mo dri or imo sya ma preceptor....ma-threatend sya and so gamiton ang power of seniority dayon. pag uli diha....da sad na na trait.

wy gipili.....ang profession na daan is service and humility comes along with it unta pero tungod ky abusaran na sad sa pasyente ug uban taw dri ky ORDINARYO ra man ta ....MAKUBLAN NA ang batasan and again mada napod diha. this is another side of the story.

gud observation

^ Lisura diay sa...

That makes me wonder sometimes, "Nganong ni-enter man ko aning nursing" Hehehe...

Ako mangapply na lang sa jud ko ani for volunteer work, then review and do research on possible countries we can go to for work.

Naa lang ko'y question, sa CDUH ba, do they accept only those applicants from CDU?

11.    Advertisement

Page 15 of 46 FirstFirst ... 51213141516171825 ... LastLast