Page 12 of 67 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast

igat2x ra man intawn ni!!! pagtagay nalang mo sige...anha ra na padung

Mao bitaw na akong gibuhat ron...

Quote Originally Posted by longix View Post
    igat2x ra man intawn ni!!! pagtagay nalang mo sige...anha ra na padung

Blog Entries
    mag-lurk ra man ta ko sa buy n sell, nasangit ko ani nga thread dah... ingun ani na diay ang "general" mind set sa mga tawo karon. Naglibog na noun ko pila akong edad.

@TS If you're confident enough to arrive to that idea nga mosugot imung crush, you should be man enough to come up with a way (and courage, tinugwang) to get that idea through.

Galibog ko kung babaye ka or lalaki.

Kanta lang ko'g Junkhead ha.... So what's my drug of choiceeeee.... we'll what have you gooootttt, I can go bothhh AND I DOOOO ITTT A LOOTTTTT!!! I DO IT A LOT!

Go out have a date or something to set the mood. Look her in straight the eye and use a powerful posture(shoulders back), confident pose spread yourself as if occupying space and say it directly and say it with a slight smirk and be smug about it. Don't apologize if it does not work out and just move on -- she might change her mind and take up your offer.

brod wala nakay isulti, just go for it. mao gani biglang liko ang tawag anang mga motel kay wala naman nay pananghiray.
    Last edited by santario101; 01-08-2014 at 05:17 PM.

dli mang gud na ei sulti.. syn language rana cya brod

bitaw ts noh, sa tinuod lang all you have to do is talk dirty to her, masagpaan galing ka pasabot dili effective heheh pero og musugot lang galing aw payts na sugdi na imong krimen.

Ask her this: What will you prefer babes? making love before having babies? or having babies before making love? bisag asa ani da-ug gihapon ka. ha,ha,ha

Lisura sad ani oi boss oi murag obviouys ra man sad kaau nga mao na ang atong giapas.

Quote Originally Posted by KAPSULA View Post
    Ask her this: What will you prefer babes? making love before having babies? or having babies before making love? bisag asa ani da-ug gihapon ka. ha,ha,ha

just say, do you want to do it?? tutoki iyang mata and never let go..as simple as that!! hahaha

11.    Advertisement

Page 12 of 67 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast