Page 11 of 12 FirstFirst ... 89101112 LastLast

Quote Originally Posted by vulture08 View Post
    Kay nganu....Ang basihanan ba sa usa ka magtu2dlo sa EVANGHELIO kay kung unsa ang iyang pagkatao....? Kay nganu kinahanglan bah nga DECENT AND PORMAL ba mangistorya.....?
    Think people,dli parehas c Bro Eli ana uban nga PREACHERS nga GREAT PRETENDERS kaau,Nag-Pretend nga tarung nga TAO...Dli pa kuno kahibaw mamalikas pero utro pud diay to....Wat am i trying to say is dli naman cguro important kung unsa ang pagkatao sa PREACHER....We should base on what he is PREACHING dli kay ang iyang PERSONALITY......Hope naay makasabot ninyu.....

PEACE 2 all
    so you mean, preaching the word of God. sagulan nato og mag mura ta sa mga tawo.
    and you mean that he is showing his real color to public than pretending- well this is very good for him.

Blog Entries
    When you say International Church of GOD, does that mean CATHOLIC too? for the name Catholic is universal or international

Quote Originally Posted by gabstafari View Post
    so you mean, preaching the word of God. sagulan nato og mag mura ta sa mga tawo.
    and you mean that he is showing his real color to public than pretending- well this is very good for him.

Wat kind man nga pagmumura bro? Kasabot kaha ka sa meaning anang PAGMUMURA....? Unsa man ang iyang gsulti basin wla ka kasabot sa TERMS.......Try to research ana gsulti nimu sa TAGALOG DICTIONARY.....

lagpasa ug tubag cockroach uy. ('c',)

Default Live Bible Exposition!

Live Bible Exposition @The Old Path TV 29th Year Anniversary: Live with Facebook

kung naa moy mga pangutana i post lang sa chat board.
    Last edited by Pein; 01-05-2010 at 10:53 PM.

Quote Originally Posted by regnauld View Post

I am curious about this church because they are very active when it comes to evangelization which is at par with the evangelization done by Neo Cathecumenal Way in the Roman Catholic Church, where I was one of the Catechists before.
    Are you still a member of this group?

Live Bible Exposition @The Old Path TV 29th Year Anniversary: Live with Facebook

kung naa moy mga pangutana i post lang sa chat board.

Quote Originally Posted by regnauld View Post
    Why is the CATHOLIC and PROSTESTANT like ADD are not united when in fact they read the same BIBLE? Care to share?
    very good question. until now wala pa'y nakatubag ani. or basin gilikayan lang ug tubag.

Quote Originally Posted by chad_tukes View Post
    very good question. until now wala pa'y nakatubag ani. or basin gilikayan lang ug tubag.
    wala diay ka nakahibaw sa tubag ana? hagbay raman nang gitubag namo.

naa kay ipangutana ni bro eli? chance nani nimo...The Old Path TV 29th Year Anniversary: Live with Facebook

post daw sa chatboard...
    Last edited by Pein; 01-05-2010 at 11:48 PM.

Quote Originally Posted by Pein View Post
    wala diay ka nakahibaw sa tubag ana? hagbay raman nang gitubag namo.

naa kay ipangutana ni bro eli? chance nani nimo...The Old Path TV 29th Year Anniversary: Live with Facebook

post daw sa chatboard...
    gitubag nimo diri nga thread? palihug daw kog quote bro, basin wa lang ko kita.

11.    Advertisement

Page 11 of 12 FirstFirst ... 89101112 LastLast