mau nuon na para mdevelop pd ngad2 sa argao.
kanang product from bohol to cebu (v.v.), yes maka add na sa ato in come but ang pag ayo na lng sa bridge kay mas mahal pa kay sa atong na earn nga profit... time will come a new administrator will take over the office of the two provinces, what if di na mao ilang priority, mabiya an na ang bridge...
i'm not sure pila ka km ang boundary sa ika island (from the sea shore)... using the data nga 90km ang bridge, let say na construct and nahuman na ang bridge then ning agi na ang mga tuig, angay na iayohon ang bridge. what if the province of bohol will say nga only 35km( from the entrance sa bridge) lang ilang ma pa ayo kay mao ra ang naa sa budget nila den and cebu kay 40 km sad ilang ayohon... knsa may mo ayo anang 15km? ang national?
di man sad tingay mo uyon ang province sa cebu nga mao ray mo ayo sa tibook bridge nor ang taga bohol...
give u a concrete example the bataan nuclear plant, it took the government to built it less than 3 years but then na gamit cya? wala.. katong tym mao kuno to ang high tech nga nuclear plant sa asia but na usik ra...
i'm just sharing my opinion, daghan man gud mas nice nga project nga unahon ug buhat...
wow much better for business!!!!
unya knus.a mn ni?...
human na kha ang feasibility study?..
kung mag-land trip ky dagat ra mn ang atong makit-an ani.
its a good move to interconnect close islands para maka benefit to ang gagmay nga isla and spread business and economy. look at for example mactan, see how it progressed in a couple of years
Similar Threads |
|