#Re: Globe Lines Technical Support / Customer Service Sucks
I second the motion. many many bad experience with them.
i wonder kung ganun din ba sa iba
#Re: Globe Lines Technical Support / Customer Service Sucks
I second the motion. many many bad experience with them.
i wonder kung ganun din ba sa iba
pero dili man gyud na proper and wala sad ta kahibaw onsa gyud na ila process ana... so, adto ra gyud ta maka gokod sa ato gibayaran. and wala sad siguro mo entertain nato didto oy.
the tendency man gud kung sa ayala or sm is that mas dako ug chances nga madelay. eveything is forwardd padulong sa ilang office. so mas nindot jud nga mafollow-up sa office jud. or call this number.
415-8985.
tech support na. mao na ako tawagan pirmi incase naa prob ako connection
What if until now wala pa jud ni na taoran ug line. asa man mi moreklamo ana? ok ra ana na number?
Sige man lang ni sila ug timeout connection. Inconsistently an hour every 2 days
Out of our experience sa among company, nice man ang Globe sa customer service before, dali ra makatubag sa problema. Ambot lang ngano nag-ingani ni ron.
Customer service sa Globe sucks nowadays.
Daghan jud kaayo ta, Bai. Grabe...Pero dili lang man globe ang magsige ug dial, Pre. Daghan pa man networks.Originally Posted by voxw1976
Anyway, I share your sentiments. Nanglagot jud ko sa Globe nga customer service. Maong ningbalhin ko ubang networks. So far, wa pa ko problema.
Akong experience with Globe, kana ganing unlimited nila. Mi-register ko ana for 2 days man yata to. After 24 hours, wa jud ko kadawat ug any confirmation nga pwede na nako magamit ang unli. After two days, naa message ni-abot, expired na daw akong unli...Mitawag ko sa customer service nila ug gipahulat ko ug hapit 30 minutes. Sa akong kalagot, gibaba nako ang phone!!!
Second experience, unlimited gihapon. This time, naka-unli jud ko. Pero naa pud ko 4 pesos nga load nahabilin. My load should expire the next day pa. So I texted my Globe buddies. As in Globe sila tanan. Later in the afternoon, Check Op na intawon ko! It was so frustrating, knowing nga wala ko'y gina-text uban from other networks. So that night, I called the customer service. Kabalo mu unsa'y nahitabo. Ginapagawas niya nga naa ko'y na-text nga uban networks. Ako pa hinuon ang nagtinanga It was really unfair. Lami kaayo kulatahon ang representative sa iyang gibuhat. Maski i-check pa nila ang system, wa jud ko'y gi-text nga ubang network!!
Same sa internet connection ko sa balay...globelines sd ang provider
Wala ko ka connect for 2 weeks already, sayang ang bayad nya walay klaro ang technical rep nila..kung sa customer service naa pay motubag, sa technical support nila manginit na lang imong dunggan di gyud tubagon...makalagot!!! mao lagi pildi gyud ang maglagot.
Kagabii para maka internet lang, sa internet cafe na lang ko nag per hour.
dah.. wala jud na cla au oi bisan onsaon... naa mga hidden charges..mora man sad Credit card.
pamalhin namo.............
para ma dugangan akong speed
Similar Threads |
|