ok ra ko sa BRT as long as naa sai BRT diri sa lapu-lapu ug cordova.
ok ra ko sa BRT as long as naa sai BRT diri sa lapu-lapu ug cordova.
huna huna-sad. mkaya bah nato...? kay basin nag tuo ka nga nahumana kita ug bayad sa LRT manila.. i mean "kita" kay subsidize i think 70% sa plete did2 ug ang loan gamit hantud ron. current population nato dili makaya sa cebu unlike manila nga grabe gyud ang volume sah tao did2
sos. mas nintod pag ug mag kat-on tag teleport.
btaw, mga jeep rman ug mga abusadong drivers nag dala hasol sa atong dalan.
if you want to see how an LRT/MRT works in the country, go to NCR and ride the trains atleast once a day. para makita sad nimo kung:
1. cost effective ba siya for cebu population. not cost effective even for NCR coz P6-7B ang yearly subsidy sa NG. ikaw na taxpayer na dili mogamit sa trains, nagbayad ka for those passengers in NCR.
2. mukaon ba siya dalan. kung dili subway, kawat kaayo og road space.
3. the aesthetics. lain tan-awon.
yesterday, i rode MRT 3 from taft to ayala ave. paid P10. the whole experience reaffirmed my conviction na dili magpa assign sa NCR bahala og dili mapromote
kailangan na jd mag road-widening ang cebu ani...
nganong BRT man? pirti na ganing huota sa atong kadalanan. ok unta ni kung controlled na ang mga jeepneys pero i doubt if ilaha ning ma control. naunsa naman ni si rama nga atong mayor? walay tingog? mura man ug puppet na cya ni tomas. dont get me wrong. ganahan man ko ni tomas when he was mayor of the city kay firm cya sa iyang baroganan. pero c rama naman karon. iyaha na ning sayaw.
Similar Threads |
|