murag wla naman cguroy working sa haring araw karon...soul soul rajud ang sun ai...naay uban sim sa sun nga mka browse sya without any load but naay say uban needs load jud....kadtong working diha if nanginahanglan ug lod para mka browse try lang ninyo palod og regular 10 then after maabot ang lod text lang ug kausa then 9.50 nlang imong lod....kana nga load dili nana sya kuhaon sa sun ang kadtong 10 pataas rah, bali valid pud na sya 3 days...bisag nahurot na imong 9.50 unya ala pa naabot iyang 3 days expiry still mka browse japon mo bisag 0 lod na...
reminder sa sun users kung mo browse mo see to it na below 10 inyong load or unlimited para dili makuhaan inyong lod...
hi guys if you have sun wap in your phones and still cant connect the internet you can contact me coz
i could issue an service order to make your free fb working.. just give me your number.. by the way i may not be updating it regularly but you can send me a personal msg.. so just pm me and i do the rest..
for starters please text ACTIVATE and send it to 2300 and after receiving the reply text SETTINGS and sent it to 2300 ignore the quote"your handset is not capable etc"
pag sure dong taga sun ko work bya every magunitan nako phone mo gana ang free net naa gani galaxy ug katong google na phone mogana man gani ilang free fb. na tymingan lang ka ug center di kahibaw.. ug di na angay tawgon ug jugerts in the first place why ga sun man ka? ..
of course makuha.an you know y? coz imung home URL is suncellular.ph change it instead to 0.facebook.com every time you access using suncellular.ph it would charge you 10 pesos per 30 min. coz ni agi mo sa ilang server. thats why..
i have opera mini 5.1 libre for globe and smart...... mka open ka tanan sites..mka view kag pictures sa fb and download mp3s, videos, games etc....
ahww... ako gi-generalize ang whole stor/center kay ang gamit nga word sa ni-entertain nako kay "MI" man... so pasabot ang SUN center gyud mismo ang wala kahibalo kung unsaon... and if kahibalo man gani ka, ngano man wala nimo gishare sa imo mga kauban? dili ra man sad ako ang nakaexperience ug in-ani kay twice ko nakabalik sa samsung center, naa sad nireklamo about sa ilang phone and same thing sun user sad sila ug same thing sad,, gikan sila sa sun center to ask the configuration kay dili man sad muhatag sa settings ang sun using the "text" activation.
asa man diay ka nga sun center?? sa sm man gud ko niadto nya, mao nakaingon sad ko na la gyud kahibalo ang center kay ang katong nag entertain nako kay naa toy gi consult nga 2 ka lain nga employee and sad thing, la sad sila kahibalo unsaon....
Similar Threads |
|