sayon ra btaw daw ang comcast... akong asawa naa dha nga account.. wave 7 cla.. yahay ayo kay dayshift since nag start cla >.<
sayon ra btaw daw ang comcast... akong asawa naa dha nga account.. wave 7 cla.. yahay ayo kay dayshift since nag start cla >.<
if nagikan mo ug tech support accounts gikan sa uban callcenters, makaingon jud mo na sayon ra ang comcast..mas sayon ang 8 hours na mag-type2x kaysa 8 hours na magyaw2x..ang challenge lang jud kay balancing the score card and the very dynamic schedule..
mga bro, gikan diay ko cvg ganiha for my final interview nya may nlng nakapasar koingun ang nag interview naku na adto daw ko ibutang sa comcast pero dili pa sure kung sa voice or chat support. nag mention man to pag initial interview nga naa pa daw validation exam nya wala pa man ko tagai ug exam ana. kanus.a diay ihatag ang validation exam?
or mao ba to ang validation exam katung ihatag nila after sa computer exams? naglibog jud ko![]()
im from comcast wave 24!
ok ra ang chat support sa comcast oist. minaw raka music while chatting. hehehe. but naa times na mo spike kalit ang queue. kapoy but at least mag type raka. comcast is growing man, so i can say na stable ka.![]()
Salamat Greywolf..welcome to the family annswen. just listen during the training ayaw kulba2x. sayon ra kaayo na inyo account.
kasagaran sa mga nice nga advice nga akong na read diri gikan jud nimo...
tungod sa mga positive things nga inyu gi mention, murag excited na hinoon ko mag start.
pero naa jud ang kulba since wala pa jud ko experience ani nga field.
Similar Threads |
|