istoryans... kinsa dapat nato ani ma blame? kasagaran mga phone karon is from china oki ang branded.... pro naai ubang made in china nga dli mu angkon ug china phone cla... ka kler ana nga china jud ang software pa lang gigamit daan ug mga parts... dapat ba iblame ang NTC ani kai ni pasar na sa ila? so quality passed... grrrrr... nganu pirmi man ka guba... halos tanan... dapat ba i blame ang nag manufactor ani kai pataka lang cla ug gawas nga mga units dayon wala man lang nila gi try ug unsai problema ang nga batch before ipa gawas sa market... dapat ba nato i blame ang mga autorized dealer ani kai mudawat gihapon cla from ana nga brand nga kabalo namn unta cla unsai background ana nga mga units... dli tanang units gubaon pro mga 60% man gud... dapat ba nato i blame ang customer kai mupalit cla ana nga unit? kung mao ra ma afford sa ilang budget kai gipit daw... pagamiton lang ka sa unit taas rai 3 months daun if maguba walai parts... ipadala sa manila pa kai orderan pa ug parts... sa china pajud na mag order... daun kasagaran software problem halos dli ma hilabtan nig balik sa unit from manila mao gihapon kai wala nakita unsai defect sa unit... paaboton pa ang customer mga 2 months pa jud... grrrrrrr... maluoi tas customer ni palit lang ug daun guba ipadala sa manila... libog ko aning pinoy nakig race sa mga bangiitan pro dli kaya... pro atleast daw naai nakig race.... whew.... unsa atung mga comments dha?
![]()