ki kasab an diay ka bro... louy pud nimo... ayaw nalang nganha sa emall ... para dili ka maka duhaan....ok..
You have to understand that every store will not acknowledge your item if you don't have the receipt cause if stores will acknowledge your item without a receipt then anyone could pretend that they have purchased a defective item on this stores that will only invite scammers and swindlers..
If you think it is easy for them to back track every purchase then you are mistaken. Try having a store and acknowledge every returned items without a receipt and you'll see what will happen..
It's possible that you just got carried away sa imong ka init and you haven't noticed nga lain na imong approached nila o sa tindera. Maka init sad baya na ang customer nga mag sige og insist bisag wa na kay mahimo kay way dalang resibo..
BTW TS ayaw kasuko og naay mga negative comments, cause this is a forum. If you only created this thread to gather sympathy then you should have gone to your friends and not put it in a forum.
Be a smart consumer. Always keep the receipts until you're convinced that you've made a genuine purchase.
Last edited by treize; 11-28-2010 at 04:22 AM.
Nakasabot ko nimo TS. Pero ang sala ra tingali sa tindera ky rude siya nimo.Wala jud na mahimo ang tindera kng mao na ilang balaud. Sakto sila,kung ikaw sa iyang situation di sad ba kha mo saka imong tingog kong naay mo insist pero walay proof? Basin naa sad ka na storya nga nka naka cause nga na ingon ato iyong sitwasyon. Dili man tingali na sala sa tindera ug sa imong katabang nga nawala ang resibo mam kay in the first place kung gi tarong pa lang ug hipos ang gisudlan sa resibo dili unta to malabay ni yaya. Kaluoy sd ni yaya nang limpyo pa sya twagon pa jd siya ug tanga. Kani sad jud si resibo pataka lng sd jd ug laag mao na ang ending sa basurahan siya na punta. Basin pa tingali naka offer sila nimo ug laing options kung gi agi lang nimo sa kalma nga pag istorya.
Ayay lisod na gyud na kay wala man imo resibo
hahaha atot.. wa mn sad u resibo sis.. pero bsn pwde ng gingon n leartes..
resibo ra man man jud ang proof of purchase. mao bitaw na ang DTI, mag sige ug ingon nga dapat kuha jud mo ug resibo pag buy ug something or ayaw wad-a ang resibo. bisan sa consumers welfare act, resibo jud ang need para mabalik nimo ang defective product...
dli mn ko tindera..im a bznesman xd and cp technician also..
mangita jud mi sa resibo kay mao ra man na ilhanan namo gud kay sa kadaghan sa customer namo dli nami mkatimaan gud..
ug kami motabang mn mi xd basta tarongon lang og istorya..dli kanang pinabundag og istorya ba og pina.isog gani...kinsa mn mgsinuko nga taw gud oi kung tarongon lng og istorya..dba??
ug sa akong nabasahan dri ok nmn d.i imong usb..ug sa imong mga inistoryahan pa jud mura nalain jud to ang tindera sa emall kay pgtratar pa lng gani sa imong maid..ubos gani ang pagtan.aw..
unsa pa kaha sa tindera..
next tym be nice para tarongon xd ka..OK?![]()
well, maam I think base from experience lang no wa na jud ta mabuhat ana maam kay wa naman nimo ang resibo. you should have kept it. kadaghan na jud ko na ying ani pero mauli ra man kay naa man ako resibo.
Similar Threads |
|