lisod gyud na TS kung walay reciept, unsa diay name sa store dha sa emall? mo palitay ra bah ko sa emall ug t-flashcard na memory card, 4 gb raba ang akoa paliton dha sa cdr-king..
nganong sa CDR king man dyud mo palit....naa man ta daghan mga tindahan diha, bisag mahal mahal gamay atleast sulit man imong kwarta
I know its too late pero next time mopalit mo ipa testing jud...kay kadtong hitabo-a bisag naa pa ka resibo unya wala makabutang sa resibo nga 4G maglalis gihapon...hehe
naa mana silay copy sa receipt...
if wala sila copy sa receipt nimo, meaning wala na sila ga report ug klaro sa bir sa ilahang sales...
reklamo jud sa imo right as consumer sis... pero make sure lang na d mawala ang poise..hehe...
kay ako padung sad ko mag reklamo sa akoang napalit na cellphone sa isa ka store sa SM, kay 1 week pa akoa fon pag monday... tapos cge ka hang... murag amew... tapos kada charge nako di jud mapuno bisan maabot na ug tag 5-6hrs nakong chinarge... binuang mani oi...
dli man sa CD-R king mga kuya, kana jud right side sa escalator, sa 3rd floor, facing anang maharaba na boutique.
@zaintly: thanks sis sa sympathy... ganahan kau ko aning istorya oi... my buddies next door
bantay lang jud to sila... na fix na d ay ang akong USB, g reformat ra d ay... na unhan jud ko sa panic... pero even so, moral damages nalng ako paninglon atong ila tindera... ganhan ko ma close sila, para dili ni sila maka biktima ug uban pa
thank you so much istorya... sweet![]()
i don't blame them for not accepting the item... but they suck in customer service....
sus luoya gud intawn ani... pero mao man gud na ang balaod sa mga tindahan if imu i uli ang item kinahanglan jud naay resibo.... pero ako ika suggest nuh suwayi nalang to ang advice ni LEARTES sis...
Ereport sa BIR miga...or kun way mahimo ang BIR, econsulta og ATTY....kana kun gusto judka masira nang tindahana...
Similar Threads |
|