nOt in aLL instanCes -----------------
Sometimes, we relent to customers just to have some peace of mind if the amount is tolerable. I have already known that many consumers are abusive. We experienced a full load of stocks in a truck ordered by a particular customer, only to find out they canceled when we have delivered it. Gi kancel intawn ang hollow blocks namu, 1000 pieces kay ni-uga na daw ang hollow blocks sa ilang suki. Kawat-oras baya ng mag karga ug hollow blocks, lamia kulatahon ui...humana resibo, humana bayad, gi cancel lang maski naa sa ilang tugkaran ang truck... okies lang, na bankrupt naman mga kanahan karon... way sukod sa gaba.
ok ra unta to sa pagkaon niya sa usa ka siopao nisuka sya kay dunay deperensya ang gikaon, pero kung nabusug sya unya gipailisan niya ug lain nga way depekto dili na pwede labi na pagkaon na, kay kalooy pod no sa makasunod ug palit atong inuli duna palang sya virus.
case to case basis rjud nang nang "the customer os always right"
in both cases told by the TS i think the customer is wrong....
naa na gyud ni cyay thread ani.
not merely all the time. they just use and abuse that "customer is always right" phrase 'cause in a business, customers are the most important thing.
thankx jud fellow istoryians sa inyong mga response na enlighten na jud ko... pero sakto man sad ang gi hitch22 about mga complaints sa customers... thank kaayo this will help me in my business jud... not just me but for other business establishment
para nato tanan diay ni... coz all of us are customers biya... ayaw sad i abuse ang mga tindahan either food/non-food establishment... naa pa gali uban ila lang sagit2xtan ang tindera (not my business, customer sad ko ani na time) louy kaayo ang tindera it was the customer's mistake man sad pero ang boss (na wla kahibalo sa nahitabo) gi kasab.an sad ang tindera kay customer is always right man kuno. gi deduct sa slary jud dayon akong na dunggan sa amo... louy but true...
nka encounter nko ug customer nga perting pgkamalditaha, gusto niya iuli iya item nga napalit ky sayop daw siya, then wla ko nisugot, ni-ana siya nga pwede daw kuno ko ma DTI, kay customer is always right daw, ako pa gi-ingnan "mam, sa jollibee rman ng imong customer is always right", nia wla mn ka sa Jollibee,..hahahah....da, nisibat ang kanahan wlay dghan istorya..
Hhehehehe!. Mao ako jud, I work as a dining crew sa jollibee sauna, we had a customer eating a chicken joy after almost eating the whole drumstick she complained and ask for a supervisor naa daw dugo sa iyang chicken and wants a new chickenjoy because customer is always right man daw!!!! gi hatagan ug new piece of chickenjoy. Gi take out nlng sa customer kay nag dali daw xa..hahahahaha!..ang tambok na customer nka buy1take1 nihuon...
sos ako ato gi luwa2xan nato nako hahahah joke... grabe jud noh... pero naay uban lutoon lang nila balik kaysa hatagan og lain... dli sad siya mauwaw noh nahurot na niya then nangayo pa og lain wla sad sila naghuna2x na i minus na sa trabahanti ang gi uli... wla biya nah na tuyo then naa pay uban mgwild tugod lang ana... mbw ra kaayo ang start sa ayaw
dli pud na pirmi ang costumers are alwayas right uie
kay kung mangupit d i ang costumer sa cash register samtang wala ang cashier
dli na na sakto
Similar Threads |
|