hiring pa chat support??
dali ra ang application process? mo take ug 1 day? unsa requirements?
Hi comcast sad ko start na kog CCT this coming Tuesday hehehe... upon reading sa mga feedbacks thankful kaau ko nga mao ni akong account... pag-ingon baya nga chat support akong account ning hangyo ko sa HR nga kung pwede voice support lang kay first call center job ko ni then i was curious how it feels nga syagit syagit sa mga americans hahaha lol... then according sa HR upon reviewing sa akong application, i am best fit daw sa aning account tsk tsk tsk... why kaha? wa kaha sila nakauyon sa akong accent? or maybe tungod sa akng typing speed nga 53 word per minute with no errors? hehe anyhow happy ko nga comcast ko hehehe... karon lang nako na appreciate nga swerte diay ko... pinangga ko ni Lord kay dghan man diay ang nangandoy ani nga account... then ako kusa lang gihatag sa ako...hehehe God bless me sa akong training puhon maau unta makapasar lang tanan... kulbaan man ko basin unya ma fail ko sa training huhuhu... any tips on how to pass most especially the PST?
don't you worry, okay ra kaayo ang cct and pst, di jud ka mag worry
cct is all about english communications, pero kay chat support man ka, ang cct kay strict on written english, even spelling . hehehehehehe
pero i think that wont be a problem kay okay ra jud kaayo ang training, specially sa exams, okay ra jud..
pst, well, all i can say is paminaw lang jud mo sa discussions, then ma perfect ninyo ang pst
can't wait mu apply diri.. expecting first or mid week of June pjud ko maka larga...![]()
comcast here, just passed the CCT last friday.. PST nami ig tuesday!
in fairness, chat support is not a piece of cake (uyyy idioms!)... d pud sya sayun uy na murag wala lang, kailangan paka mu-empathize and kailangan perfect jud imong english because once you've sent your reply you cant correct that anymore unlike sa voice pwede nimo usbon dayun or bisan wrong grammar pana d ra kaayo mapansin.. sa chat klaro kaayo masayop ka.
Similar Threads |
|