Page 4 of 8 FirstFirst ... 234567 ... LastLast
Results 31 to 40 of 78
  1. #31

    Quote Originally Posted by redline View Post
    I think ang problema ani ky customer relationship ra jd..

    kung gi-tarong lang cguro og balibad tingali ang customer with humble nga approach ma-ok tingali ang customer but if ang sales personnel mosakay sa customer nga gisapot then ang padulngan ky ulbo jd..

    my advice sa owner sa store ky i-train lang tingali ang imo mga empleyado og good customer relation nga accommodating sa mga customers. like kama-o mo adjust sa mga different customers behavior.
    Ngano ka ingon mn kag "customer relationship ang problema" naa ka a2 na incident? Bai mao gyd na pirmi ingnon sa akong mama na " before u judge somone, put yourself in their shoes first" im not sure if u know the guy.but I do know him personally like wat ronu said dli in ana c tri sorry pero hilas rakaayo gud if mo ingon ka na " advice sa owner sa store ky i-train lang tingali ang imo mga empleyado og good customer relation nga accommodating sa mga customers." doh, mga edukado na imong gi pang ingnan khbw na sila sa ilang gi pangbuhat, in dis kind of world u can never please everyone. Kay nag basa ko sa imong gi post imo nmn gi condemn cla na feel nako wa mn gali ka kaila nila. Sorry pero opinion sad ni nako
    Last edited by ice_water; 03-11-2010 at 01:53 PM.

  2. #32
    Quote Originally Posted by ice_water View Post
    Ngano ka ingon mn kag "customer relationship ang problema" naa ka a2 na incident? Bai mao gyd na pirmi ingnon sa akong mama na " before u judge somone, put yourself in their shoes first" im not sure if u know the guy.but I do know him personally like wat ronu said dli in ana c tri sorry pero hilas rakaayo gud if mo ingon ka na " advice sa owner sa store ky i-train lang tingali ang imo mga empleyado og good customer relation nga accommodating sa mga customers." doh, mga edukado na imong gi pang ingnan khbw na sila sa ilang gi pangbuhat, in dis kind of world u can never please everyone. Kay nag basa ko sa imong gi post imo nmn gi condemn cla na feel nako wa mn gali ka kaila nila. Sorry pero opinion sad ni nako
    ngano naka-ingon ko nga customer relation bro? ky nabitkima na man ko sauna ninyo nga naay pagka pilosopo mo gamay og inyo mga dating ky arrogant kaau.

    wla lang ko nag post og ingon ani nga thread diri ky dli lang ko mo-mind og gamay nga issue but imo manko gipangutana ky mao ni ako tubag.

    even ako mga kaila nga ang ila comment sa neo store ky bati og customer relation murag dli professional makig atubang og customer.

    but good thing nalng ky maayong tao inyo boss nga c neo. pero ang nka bati ang iya mga arrogante nga sales personnel

  3. #33
    Quote Originally Posted by redline View Post
    ninyo nga naay pagka pilosopo mo gamay og inyo mga dating ky arrogant kaau.
    ngano kaila ta? ga huna2x mn ka na ga work ko sa neos bai, wala koy apil ani ayaw ko apila igo rako nihatag sa akong opinion kay amigo nako se nelson (neos) og n c Tri-edge...

    taronga lang na imo statement, ayaw patakag storya imo mn noon gipagawas na gi daog2x ka nako ayaw og gamit og word na "MO" kay wala koy apil ani na incident and wa sad ko naka work ila nelson.

  4. #34
    Quote Originally Posted by iwantmyboyfriend View Post
    unsa may definition nimo sa pag tarong ug balibad bro? sakto man cguro na verbal lang. gi ingnan man siya sa situation na dli pwede pag walay resibo. unya ni explain pa si tri-edge about sa uban games na iyang gipangita. ni advise pa siya na lisod pangitaon pero mag tuman man jud siya so syempre, pag wala, wala jud. makapagawas ba diay na ug games ang empleyado kung wala jud sila stock?

    ngano mu ingon man ka na balibaran ang customer with a "humble" approach? ngano gi balikas diay siya? ni dako ba diay ang iyang tingog? iya ba giud gipakita sa customer na ka ng approach na "AYAW KO SAMOKA KAY NAA KOY GI BUHAT" like dli jud siya pansinon miski nag shagit na jud ka.



    ikaw na mismo ni ingon bro. ang customers kay lain2x ug batasan. ang uban customers walay batasan pud. miski mu ingon ta na customer is always right. kahibalo ta nga d na tinuod. dli kay tungod ana mag salig ta each time na customer ta, na maka daot nlng ta ug lain tao kay abi ikaw customer nya imong kontra empleyado. pwede ra nato sila ma buhatan ug thread diri sa istorya unya tawag2xon ug lain2x na pangan nga ngil-ad. sore loser nlng jud kaau abi nahabilin ang resibo? kang kinsa manang sala nimo?

    ang customer naay responsibilidad.

    basin ganahan siya na "close" sila sa tig bantay sa NEOS na kung naay demand, ihatag dayun sa atubangan.
    na kung naay ihangyo, pwede ra sila mu sulod sa tindahan miski unsa na oras, ma naay customer o wala, nya sila dayun ang entertainon. kalimtan dayun ang uban trabaho na importante aron ma atiman ka. mao cguro ang iyang gusto na "customer service".

    mag mintinar man gani tanan tao tao sa CDRKing na service miski grabeh na jud ka primitibo ang pamaagi. mu sabot man gani ta ana aron maka barato lang. mag gahin man gani ta ug at least 30 minutes para sa pag linya lang ngadto. mu sabot man gani ta na sapoton ang tindira ngadto kay dli ma hubas ang mga tao. ikaw kono pag tindiro.

    lesson learned... dli ta mag "abusar" sa atong ability as a customer na maka sira na ta ug tao.
    kay tao baya na ang tig bantay. usa pa, gi basa nila ang tagsa2x sa inyong ngil-ad na gi sulti diri.
    wala na silay sala nimo. wala mo gi ilugan ug asawa or gi kuhaan ug source of income.
    kasabot na sila sa inyong gipang gamit na words. mu tatak na sa ilang ulo.
    kamao na sila ma uwaw dli pareha anang mu reklamo na wala diay sa saktong lugar.
    naka minos mo nila na tawagon man nimo ug "hambugero" or "kulang ug training"
    they are customers themselves. they know your frustrations. kamao na sila ma uwawan or masakitan.
    ug wala imong gi pangita na game diha, mag agwanta jud ka. ni suggest btaw or ni warning daan.


    unya na reklamo himo ug thread kung gi saaran mo ani na butang unya kapila na ninyo gi balik2x unya wala ghapon. kay kana klaro na jud na sayup. saad2x unya wla.


    asa naman ang TS?
    nahala dli man kaha mo gus2 maminaw og mga customer suggestions pra ma correct inyo mga behavior.

    cge padayona ky maayo man kaha na nga pamaagi!

  5. #35
    Quote Originally Posted by ice_water View Post
    ngano kaila ta? ga huna2x mn ka na ga work ko sa neos bai, wala koy apil ani ayaw ko apila igo rako nihatag sa akong opinion kay amigo nako se nelson (neos) og n c Tri-edge...

    taronga lang na imo statement, ayaw patakag storya imo mn noon gipagawas na gi daog2x ka nako ayaw og gamit og word na "MO" kay wala koy apil ani na incident and wa sad ko naka work ila nelson.
    aw mao ba.. abi nako ikaw to mobo nga itomon nga sales personnel ky parihas mn gud og nawng sa imo avatar ky pilosopo sb 2 og arrogante

    anyway, ang neo nga store og c neo nga ila nga boss ky wla may problema ang ila ra man jd nga sales personnel kung tarong na cla peaceful na diha.

  6. #36
    Quote Originally Posted by redline View Post
    I think ang problema ani ky customer relationship ra jd..

    kung gi-tarong lang cguro og balibad tingali ang customer with humble nga approach ma-ok tingali ang customer but if ang sales personnel mosakay sa customer nga gisapot then ang padulngan ky ulbo jd..

    my advice sa owner sa store ky i-train lang tingali ang imo mga empleyado og good customer relation nga accommodating sa mga customers. like kama-o mo adjust sa mga different customers behavior.
    Quote Originally Posted by redline View Post
    nahala dli man kaha mo gus2 maminaw og mga customer suggestions pra ma correct inyo mga behavior.

    cge padayona ky maayo man kaha na nga pamaagi!
    wala ko naka trabaho diha bro. ni comment me ani na thread dli kay abi amigo namo si tri-edge but because naka kita me unsay sayop aning sturyaha.

    ikaw mismo ni ingon bro na lain2x ang customers' behaviors. ang uban customer wala juy pangutok.
    reklamo kay reklamo miski wala sa sakto. naay daghan ana miski asa ka mu adto.

    maybe you should narrate your story sad bro kay ato tabangan ug batikos diri. it will help your CUSTOMER SUGGESTION

    dli na angay nimo tudluan ang tag-iya sa tindahan bro kay dugay nana siya aning negosyoha. nanginahanglan na siya ug mga tao na kamao mu dala sa iyang negosyo. dli lang kay abi kasab-an sa customer tumanan dayun. malugi nlng siya? wala na siya mag kulang ug training sa iyang mga tao.
    kay kung tinuod dugay naka na customer ani nila you will notice na except ni tri-edge na medyo bag-o pa dha, ka ng usa ka laki dugay2x nana dha. sa pag lambo sa neos, apil jud na siya. dli unta na siya kuptan sa tag-iya ug d na siya kamao mu dala ug tao.

    kana si tri-edge, maau na siya sa miski unsa na pangitaon sa lain2x na customer kay suhito na siya ug miski unsa na duwa or console or unsa2x pa na gi pang tinda dha. mu hatag pud na siya suggestion bro dli na "hambog" iya. tabang na. plus, maau pud na siya sa mga bi-lingual peeps. hehe

    make your suggestions more acceptable bro. dli kay "ingna ang tag-iya ingon ani ug ingon-ani"

  7. #37
    @redline please lang ayaw sila e apil na sa kani na small time away wala man sila labot nag hatag lang sila as advice kay sa akoha lang na part mao na to gi warning lang ko to sya daan lihog lang jud ayaw mo na pag ani na small matter wa pa ko sure if nag kita na ta or so on lets just end this nonsense talk its pointless mag pa dako lang ta ani na away

  8. #38
    Quote Originally Posted by redline View Post
    aw mao ba.. abi nako ikaw to mobo nga itomon nga sales personnel ky parihas mn gud og nawng sa imo avatar ky pilosopo sb 2 og arrogante

    anyway, ang neo nga store og c neo nga ila nga boss ky wla may problema ang ila ra man jd nga sales personnel kung tarong na cla peaceful na diha.
    mao lagi na. sturya dayun. dli i process sa huna2x ba. dli mag huna2x if naka offend ba ug tao.
    it shows sa imong mga posts unsa ka klase na tao.

    don't forget the golden rule,
    don't do unto others what you don't want others to do unto you.

  9. #39
    Quote Originally Posted by redline View Post
    aw mao ba.. abi nako ikaw to mobo nga itomon nga sales personnel ky parihas mn gud og nawng sa imo avatar ky pilosopo sb 2 og arrogante

    anyway, ang neo nga store og c neo nga ila nga boss ky wla may problema ang ila ra man jd nga sales personnel kung tarong na cla peaceful na diha.
    nagkagamay naman ning utok sa mga comments oi. matud pa ni trazer, BELOW THE BELT KAAU.
    wala pa jud relation sa issue. para lang jud dli ma alkanse sa pag post.
    palihug sad unta ug huna2x bag-o mag post ba kay wala ghapon sa katarungan.
    ang tag-iya mismo mu log-in na sa istorya. basin sa sunod na mu hangyo mo niya,
    dli na niya ihatag kay inyong gi daug2x iyang tao.
    i'm sure he chooses wisely his business relations.

    peaceful na ilang tindahan. so far, wala nagka gubot dha.
    but as employees, you can't please everyone. there's always that rotten tomato in the bunch na makatakod jud sa uban. miski unsaon nimo ug uyon2x in this case, rotten tomatoes?

  10. #40
    Quote Originally Posted by ice_water View Post
    mao lagi na. sturya dayun. dli i process sa huna2x ba. dli mag huna2x if naka offend ba ug tao.
    it shows sa imong mga posts unsa ka klase na tao.

    don't forget the golden rule,
    don't do unto others what you don't want others to do unto you.
    pasabot nako bro patuga2x ka og suko2x diha unya dli man diay ka sales personnel unya kung buthan ka sa mga comments ky ingon dayon ka nga ayaw ko apila ky wla ko nagtrabaho sa neo.

    para wlay lalis bro advice nalng sa mga sales personnel sa neo nga padayona ang ila pagka arrogante og pilosopo nga batasan.

    ok na? dili nako makig lalis nimu. daog naka! og pls ko ingon nga padayona na lng ang ila style.

    ok!

  11.    Advertisement

Page 4 of 8 FirstFirst ... 234567 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Neo Galaxy Shop...
    By -NEOS- in forum Gadgets & Accessories
    Replies: 998
    Last Post: 12-03-2016, 02:03 PM
  2. Marvel VS Capcom 3 tournament at neo galaxy
    By -NEOS- in forum Video Games
    Replies: 8
    Last Post: 04-20-2011, 02:32 PM
  3. Replies: 8
    Last Post: 04-15-2011, 12:24 PM
  4. For Hire: costumer service representative (urgent)
    By corleon III in forum Jobs
    Replies: 16
    Last Post: 06-06-2010, 07:37 PM
  5. Shiongson Walay Klaro Costumer Service
    By pingdelacerna in forum Food & Dining
    Replies: 7
    Last Post: 07-28-2009, 10:51 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top