i know there was a problem kay ang cashier ug ang salesman akong giistorya paglakaw sa babaye.
the cashier told me nga kapila na sila kasugat ug ing-ana nga klase nga customer pero walay silay choice kay kung magtubag tubag sila modako ang lalis ang resulta sila ang mataktak sa trabaho mao nga bisan pa daw ug insultohon sila sa customer as much as possible kalma ra jud ka kay pastilan perte lisora mangita ug trabaho karon.
"Sige Dong" was spoken in a harsh manner. The cashier tried her best to reply softly and explain their side.
If you imagine a salesclerk trying hard to stay cool and use kind words to reply to a demanding ignorant customer, that was the scenario.
.
balik ko sa ako pangutana para sa tanan ......... para exciting.
sa inyu tibuok kinabuhi wala mo naka sulay ug nag Hilas-hilas mo? can you justify your actions?
dili bitaw sakto mag tubag-tubag kay puede ra man gyud e explain ug tarong without getting personal.
it is also clear that the expectation of the customer was not met, meaning the lady aw "tiguwang" (hehe)
expected Electroworld as a big company and has links to all the banks... so na disappointed cya. tang-tang eya kaspa dili cya ka gamit sa eya RCBC.
Now mangutana ko .... Tell us exactly what made the "tiguwang" hilas.
Mura ug subjective man gud kaayo as in wala na lang pud right or katungod ang tiguwang mo pagawas
sa eya feelings of disappointment. infact ang tiguwang pa ang na judge dinhi nga HILAS ug IGNORANTE.
NGANO kita suheto na ta tanan ?
ang to quote
"cge lang kay ugma, padalhan ta mo dindi ug RCBC machine."
is a very clear statement of disappointment and helplessness.
maayo kay nindot ang pagkatubag sa mga empleyado sa Electroworld. basin nafrustrated ra to ang tiguwang unya napahiya pa gyud kay dili pwede iyang credit card maong nakasulti siya ug ingon ato. dinalidalian pud siguro ang iyang pagadto kay hapit na man kaha to tingsarado kay mga 8pm na man.
tikud, ang ako ra jud nga masulti nimo no, you were not there, you did not hear the conversation, you do not know giunsa pagsulti sa tiguwang, wala kay idea unsay tonada sa pagdeliver sa words, you did not see the disappointment in the faces of the cashier and the salesman.
The same lines and the same words but delivered in different tones can have different meanings.
Depende kung unsay tono sa nagsulti. Makaila ka kung insulto ba to or kung joke ba, judging by how it was said.
And besides, dili maguba ang expression sa salesman ug sa cashier kung wala pa sila malain sa gisulti sa babaye.
If you insist on your point, then it means kaming tulo sa cashier u sa salesman ang nasayop kay pareha mi wala ganahi sa iyang pagkasulti.
.
kinsa nuon ning hapit na mabanhaw mao pa hinuon maghinilas....kung naa pa ko sa scene kay ako dyud madanghagan
hehehhe, mugawas man gyud ning kinaiyaha kung ma-frustrate labi na kung feel niya ubos ra ta niya
Nag menopause lang to si mommy ui. Naa siguro importante nga dapat paliton nya wala'y cash bah.. hehe
kkkzzzzzzz..."CREDIT is good but we need CASH"........
HEHEHE...dapat mag thank you lang unta to cya for wat was happened nga dli e honor iyang rcbc credit card kay basin insufficient funds or declined nasad to,,,samot na cya kaulaw..haaaayyyyzzz
naa gyud taw ing ana bro.. wala jd ta mahimu ana.. hehehe ningning na lng ka
Similar Threads |
|