Page 6 of 14 FirstFirst ... 3456789 ... LastLast
Results 51 to 60 of 131
  1. #51

    Quote Originally Posted by ncmknight View Post
    Wow. Basig katabang ra to nga gisugo.

    Kahinumdom hinuon ko sa customer sa i-cafe nga pwerteng istriktaha pagsulod, pinamandar pa nga "do, diri ko. Di man kaha ni gubaon imong PC?"

    Pagtaod-taod, pwerteng yawyaw, guba kuno among PC, way ayo hinay kaayo ang internet blah blah blah. Nanan-aw ang ubang customer niya. Sa akong kaasar, akong giduol ug gipangutana unsa nga site iyang gi-access. Iya kong gi-typan, dayon ingon "O! Kana! Kana! Unsa man ni inyong internetan! Maayo man ni i-close!"

    Akoy ni-type, unya nisulod dayon. Ako giingnan "Ma'm, ang spelling sa google, double O, dili double G."

    Nauwaw, pinakuha dayon sa cellphone, nya bayad sa minimum ug nigawas way tingog-tingog. Pwerteng bahikhik sa among mga customer.
    maglagot sad jud ko ing-ana nga customer grabe ka hilas pud. Nakatagabo na pud ko og ing-ana nga taw pwerte mga hilasa mag i-cafe diay to kai wala pc sa balai kanang maghinilas ba kanang dato.

  2. #52
    Infractions: 0/3 (6)
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    Male
    Posts
    7,290
    Quote Originally Posted by tikud View Post
    Mura ug dili man angay e judge ang tiguwang babaye ... ka front seat pud nato tanan ani.

    maybe just like the TS, she needs something very important madala niya pag-uli.
    sa istorya wala man gui insulto or nag-buot ang tiguwang sa Electroworld, in fact wala gani niya
    gui saway ang tindahan kundi ang ka inutil sa eya RCBC card.

    she must have made prior arrangements already without the knowledge sa TS on how to
    resolve her issues.
    Ngano eya man patawagon, if ready na ang item eya na kuhaon?
    "Cge Dong" means nag ka sinabot na sila sa eya mga tugon with the salesman.
    "Sorry jud kaayo mam, di man gud mi makadawat ug RCBC kay wala mi machine para sa RCBC",
    means an affirmation and symphaty sa disappointment sa Electroworld Customer.

    we are not privy how those statements are delivered or how strong and distasteful the
    conversation went. But sometimes in our disappointment we are sometimes sarcastic towards
    other people ... Kamo, wala diay mo naka sulay of being sarcastic sa inyu ka istorya? Never jud?
    Hilas na diay ta ana?

    Kamo ba ma tiguwang na and went to experience hundred times of disappointments in her life than yours lalim ba. hehehe

    ako, I rather be kind than being righteous. Cge lang ugma dayun ako tang-tangon ang tanan tiguwang sa inyu kinabuhi. Buhaton nato silang karne norte. ahehehe.
    i know there was a problem kay ang cashier ug ang salesman akong giistorya paglakaw sa babaye.
    the cashier told me nga kapila na sila kasugat ug ing-ana nga klase nga customer pero walay silay choice kay kung magtubag tubag sila modako ang lalis ang resulta sila ang mataktak sa trabaho mao nga bisan pa daw ug insultohon sila sa customer as much as possible kalma ra jud ka kay pastilan perte lisora mangita ug trabaho karon.

    "Sige Dong" was spoken in a harsh manner. The cashier tried her best to reply softly and explain their side.
    If you imagine a salesclerk trying hard to stay cool and use kind words to reply to a demanding ignorant customer, that was the scenario.

    .

  3. #53
    Quote Originally Posted by YJOB View Post
    i know there was a problem kay ang cashier ug ang salesman akong giistorya paglakaw sa babaye.
    the cashier told me nga kapila na sila kasugat ug ing-ana nga klase nga customer pero walay silay choice kay kung magtubag tubag sila modako ang lalis ang resulta sila ang mataktak sa trabaho mao nga bisan pa daw ug insultohon sila sa customer as much as possible kalma ra jud ka kay pastilan perte lisora mangita ug trabaho karon.

    "Sige Dong" was spoken in a harsh manner. The cashier tried her best to reply softly and explain their side.
    If you imagine a salesclerk trying hard to stay cool and use kind words to reply to a demanding ignorant customer, that was the scenario.

    .
    balik ko sa ako pangutana para sa tanan ......... para exciting.

    sa inyu tibuok kinabuhi wala mo naka sulay ug nag Hilas-hilas mo? can you justify your actions?
    dili bitaw sakto mag tubag-tubag kay puede ra man gyud e explain ug tarong without getting personal.
    it is also clear that the expectation of the customer was not met, meaning the lady aw "tiguwang" (hehe)
    expected Electroworld as a big company and has links to all the banks... so na disappointed cya. tang-tang eya kaspa dili cya ka gamit sa eya RCBC.

    Now mangutana ko .... Tell us exactly what made the "tiguwang" hilas.
    Mura ug subjective man gud kaayo as in wala na lang pud right or katungod ang tiguwang mo pagawas
    sa eya feelings of disappointment. infact ang tiguwang pa ang na judge dinhi nga HILAS ug IGNORANTE.
    NGANO kita suheto na ta tanan ?

    ang to quote
    "cge lang kay ugma, padalhan ta mo dindi ug RCBC machine."
    is a very clear statement of disappointment and helplessness.

  4. #54
    maayo kay nindot ang pagkatubag sa mga empleyado sa Electroworld. basin nafrustrated ra to ang tiguwang unya napahiya pa gyud kay dili pwede iyang credit card maong nakasulti siya ug ingon ato. dinalidalian pud siguro ang iyang pagadto kay hapit na man kaha to tingsarado kay mga 8pm na man.

  5. #55
    Infractions: 0/3 (6)
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    Male
    Posts
    7,290
    tikud, ang ako ra jud nga masulti nimo no, you were not there, you did not hear the conversation, you do not know giunsa pagsulti sa tiguwang, wala kay idea unsay tonada sa pagdeliver sa words, you did not see the disappointment in the faces of the cashier and the salesman.

    The same lines and the same words but delivered in different tones can have different meanings.
    Depende kung unsay tono sa nagsulti. Makaila ka kung insulto ba to or kung joke ba, judging by how it was said.

    And besides, dili maguba ang expression sa salesman ug sa cashier kung wala pa sila malain sa gisulti sa babaye.

    If you insist on your point, then it means kaming tulo sa cashier u sa salesman ang nasayop kay pareha mi wala ganahi sa iyang pagkasulti.

    .

  6. #56
    kinsa nuon ning hapit na mabanhaw mao pa hinuon maghinilas....kung naa pa ko sa scene kay ako dyud madanghagan

  7. #57
    hehehhe, mugawas man gyud ning kinaiyaha kung ma-frustrate labi na kung feel niya ubos ra ta niya

  8. #58
    Nag menopause lang to si mommy ui. Naa siguro importante nga dapat paliton nya wala'y cash bah.. hehe

  9. #59

    Default opppssss...

    kkkzzzzzzz..."CREDIT is good but we need CASH"........

    HEHEHE...dapat mag thank you lang unta to cya for wat was happened nga dli e honor iyang rcbc credit card kay basin insufficient funds or declined nasad to,,,samot na cya kaulaw..haaaayyyyzzz

  10. #60
    naa gyud taw ing ana bro.. wala jd ta mahimu ana.. hehehe ningning na lng ka

  11.    Advertisement

Page 6 of 14 FirstFirst ... 3456789 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 122
    Last Post: 08-05-2012, 01:23 AM
  2. dli maka sulod ang uban games.nanu kaha ni?
    By moy2 in forum Software & Games (Old)
    Replies: 9
    Last Post: 08-08-2009, 08:09 PM
  3. dli maka sulod ang uban games.nanu kaha ni?
    By moy2 in forum Software & Games (Old)
    Replies: 7
    Last Post: 08-02-2009, 02:57 PM
  4. dli maka sulod ang uban games.nanu kaha ni?
    By moy2 in forum Computer Hardware
    Replies: 7
    Last Post: 08-02-2009, 01:47 PM
  5. Replies: 3
    Last Post: 03-06-2006, 07:43 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top