Originally Posted by
addrianne2
naa sad ko experience sa JUNREX SM..nagpaau ko sa ako fon nga n6260 adto..busy ko mao ako ra gpadala sa ako mama ang unit didto sa JUNREX SM..then pag.uli sa ako mama kay sim nlng ang nauli sa ako..so ang akong memory card nga 1g kay nhabilin sa unit..ilisanan man daw ug flex ingon nila, then nag.order na daw..2weeks nlng ang nilabay, wla pa knu ghapon naabot ang flex..so, ako nlng gkuha ang unit kay wla nako plano mpadaun sa ila..but pagdawat nako sa fon kay wla na ang memory card..ako g.ask ang teller, but ingon cya nga e.uli gyud knu nila ang sim ug memory card..ahayz..wla nlng sad nako gpataas ang istorya kay kapuy na..lisud man sad kay ako man mama ang nagdala sa unit adto..and i know kung tagsa.tagsaon nako ila tech adto kay wla gyud mtug.an kung kinsa ang nagkuha..didto nlng nako gpaau sa nokia service center ako fon..
Ako nimu bro, imu ta gicomplain. Kay kung dili, manganad na pud ni sila. They want to go the way Audionet is going. Pertimg mingawa na nila.
Ma resbakan bitaw sila later on.