Wala siya'y connection if walay mogamit sa telephon. If naay nag-gamit sa telephone, mo connect siya sa internet. Unsae problem ani? Sa ako-a ning pag-configure or ilaha ning problem? Kinsa pay nakasuway ani?
Wala siya'y connection if walay mogamit sa telephon. If naay nag-gamit sa telephone, mo connect siya sa internet. Unsae problem ani? Sa ako-a ning pag-configure or ilaha ning problem? Kinsa pay nakasuway ani?
Naay dsl filter imong phone? if wala pag request sa PLDT kuyawa sad ani nga problema kasagaran kay if naay mogamit sa phone ma dc cla kani kay baliktad hehehe, itawag sad sa 171
sure ka brad? mura balik man if naa mo gamit sa pone kay maputol man, nya if wa mo gamit stable man,, need ka ug dsl filter ana and TUNGOD SAD na so many extensions sa pone.. like sa silong ug taas basta more 3 to 4 telepone
Wa man mi extension, sir. Mao bitaw, bali siya. Ingon ani man sad toh na experience sa akong uyab sauna, ma DC if naay mogamit sa telephone. By the way, unsa ng filter?
basin undervoltage imo telephone cord kabantay ka inig hang up nimo sa phone naay mosulod kuryente ana sa cord... tapos inig butang nimo sa mawala ang power sa cord?
By the way, unsa ng filter?
mao na brad..
Ang mga resulta ng Google para sa http://www3.rad.co.il/networks//2005/adsl/pics/adslfil.jpg
pa check na sa pldt contractor basin grounded na imo line sa pone from cabinet to DP or shorted
Last edited by rockford_fosgate09; 08-31-2009 at 11:28 AM.
Check bai, if ma disconnect ka tan-awa ang ADSL light sa modem nimo, if mawala line problem na cya, you should call 177 for technical support.. Usually man kai ang setup ang ADLS splitter didto gna butang sa main line b4 sa mga phones, but ang iba na contractor tamad man ginagamitan lng nila filter ang mga phones, so sometimes naa iba na lines na nakalimtan, or naay shortage ug mga lines na open wires that cause bad signal.
Splitter man gud ako tawag ana sir Oo sir, amo pailisdan ang telephone hasta sad ang modem, apilon nalang sad check ang wirings para sigurado jud.
Similar Threads |
|