gigutom sigoro to..aha!
hmmm..
nahibung lang ko nganong wla gi end sa agent ang call,,,
n klaro nmn au n pwde nmn ky using rude words nmn ang cust
maka duda man ang citibank scandal coz super dugay na kaayo ang call. Protocol jud sa customer service is first call the attention of the customer and gving them a warning not to use foul words. If the customer continues then cut off dayon ang call (release the call). Taas kaayo ang 9mins unya puro lang ing'ato ang gisulti sa customer.
Sa mcdo video mas maka ingon pako na "murag" tinuod to hehehe.... may tupak ang babae!
hehehhe.... kataw.anan man ni babae oie... loser man ni xa.... maau lng gani dako pasensya ang CSR ani...... wat an experience cguro ani niya dat time.... ^^,
naka paminaw jud ko ani sa youtube... pirting gamayag utok bayhana...
naa sa to video about sa usa ka babay nga saba ayo sa mcdonalds, video jud.
i not sure lang pero i think usa ra ni silang bayhana....
murag kinsa jud bayhana....
heheh gusto pd tngali ni mosikat sa net bayhana mao ni nag ing ani cya
wman tarung nga taw mostorya ug ing ani oi...
Similar Threads |
|