wahhaha, ingon ana basta magmisbehave ang customer, and uban pa ana kay magmute ra hangtud mubutang ang customer, kay naa nad man nga wa daw release sa last call center nga gisudlan nila hehe
wahhaha, ingon ana basta magmisbehave ang customer, and uban pa ana kay magmute ra hangtud mubutang ang customer, kay naa nad man nga wa daw release sa last call center nga gisudlan nila hehe
sa among account wala nay release.. wait jud ka ang caller mo hangup. f d gani.. aw.. unsay gamit sa supervisor
hahahahaha... same here!!! however, i never transfer a call to a sup if not really necessary...
like irate callers? never tolerate those.... hahaha
ahaha ako naka release ko one time g.ingnan ko ug M******F***** hehe warning daun release ahaha
hahaha... lageh.. 8 calls ra ko ron.. palm pre nga account. ehhehe.. kanang mga ing ana nga mga language sayun ramana.. mag mute ra ko.. pahinayan ang volume nya storya sa seat mate.. hangtud mo release rah..
pero warningan pud nimo.. "sorry sir but if you say that word again i will remain silent and you can continue shouting.. ok? thanks for calling palm and may you call us back again"
new hires in-ana jud na. that's how i started.
GY npud ko by next month.
Mingawon ko sa 6a-3p nga sched, I feel normal man gud ana nga sched.
Similar Threads |
|