Hello mga pips, maayo unta naay makatabang nako. I am planning nga akong pa rentahan akong commercial space/building and naa na willing mo rent. Its only 8k a month. My problems is dont know how to go about in the process of registering my small business sa city hall and BIR. The reason I asked this because ang mo-renta man gud sa space kay mangayo man gud daw siya ug kopya sa resibo nga gibayad nako sa BIR kanang monthly daw nga bayranan nako nga tax sa akong business didto sa BIR. So, i have some questions and I hope somebody here is kind enough for me to shed light on this:
1. What are the things i need in order to register my business in the City Hall? and mga pila kaha ang ma bayad?
2. What are the things i need in order to register my business in BIR? and mga pila kaha ang ma bayad? rent is only 8k a month.
3. Do I really need to register my business in BIR considering gamay ra man intawn ang monthly rental?
4. If ma register na nako sa BIR, monthly ba gyud ang bayad nako sa tax or yearly?
5. nganong mangayo man nako ug copy sa resibo nga gibayad nako sa BIR and mo-renta sa akong space? ingon man gud siya nga kinahanglanon daw niya kay requirement daw na sa BIR inig bayad niya monthly sa iyang business. Di ba personal file man na nako ang resibo and confidential man sad na? Ako man unta gani ang mangayo niya ug tax clearance sa iya business.

anybody please can enlighten me about this... thanks...