taga south ko... hehehe... tnx for this.... ako ni i-bookmark.. ^^
taga south ko... hehehe... tnx for this.... ako ni i-bookmark.. ^^
share pud ko ako experience sa YELGIT... nice man unta ilang customer service.. pero one time ako gipa check ako 2nd hand nga car sa ilaha... dili na mo start... guba daw ang capacitor sa ECU mao ila analysis... nagresearch sila sa schematics sa internet ug girepair nila then nakabayad ko 2500... after pila ka hours mao gihapon ang guba... asa naman diay to ilang gi-research? 2500 para sa capacitor? tag piso raman na oi... hehehe... maau pa ang kilid kilid nga autoshop kay barato pa plus... gitarong pa ug repair ako auto... hangtod karon wala na mobalik ang guba... cge sila ingon nga barato pa sila sa TRI-J pero buot huna-hunaon nga pareha ra sila... maau pang TRI-J...
sa mga sipyat ug bad experiences ninyo ma-gain ang lesson kung unsaun ninyu pag-deal ug mga mechanics ug mga repair shops the next time you bring your car for a repair. it would be better to inquire other opinions (expert opinions NOT swetiks opinions) first before you spend your hard-earned money.
I think any shop, naa jud mga tawo nga naay bad experience as well mga tawo nga naay good experience.
Ako sometimes mosabot lang ko sa mga mekaniko.
Except sa mga experienced jud nga shops, most of the times trial and error man jud ang troubleshooting. Wala jud maayong laki ana.
Mao nang advantage is you should be familiar with your car also. And it would be best if naa ka repair manual so matan-aw nimo. Even sa casa, they always refer sa repair manual for problems nga bag-o pa nila.
Ang important lang tingali sa usa ka shop is the kind of customer service nga maayo motagad ang staff. Dili hambog, accomodating, honest......hehehehe...and professional.
I had an experience sauna sa shop somewhere dool sa Whitegold terminal sauna.
Pricey na ang labor compared sa uban, arrogante pa ang chief mechanic, dili pa jud organize or systemized kay they replaced some more parts sa ako car without informing me about it para at least man unta makasource out ka ug laing suppliers or makaprepare ug cash. tsk tsk...
share pud ko ako experience sa YELGIT... nice man unta ilang customer service.. pero one time ako gipa check ako 2nd hand nga car sa ilaha... dili na mo start... guba daw ang capacitor sa ECU mao ila analysis... nagresearch sila sa schematics sa internet ug girepair nila then nakabayad ko 2500... after pila ka hours mao gihapon ang guba... asa naman diay to ilang gi-research? 2500 para sa capacitor? tag piso raman na oi... hehehe... maau pa ang kilid kilid nga autoshop kay barato pa plus... gitarong pa ug repair ako auto... hangtod karon wala na mobalik ang guba... cge sila ingon nga barato pa sila sa TRI-J pero buot huna-hunaon nga pareha ra sila... maau pang TRI-J...
bro! if you have time, i would appreciate kung imo ibalik imo sakyanan sa shop bro. kung wala man gani ma solve ang problema coz we have warranty sa among services, if it was not explained to you by our operations mgr bsta related lang sa imong job order/problem amo na i prioritize without any charge.
bro, pls PM me your plate # so that i can trace who was assigned to your car. many thanks.
bai ramil, d na lang ko hisgot diri unsa nahitabo sa ako sakyanan dha sa yelgit recle kay kaila mn ta nya ikaw pod ingon na ako dal-on diha sa inyo, ako ni ibalik bai pero diri lang sa south dili na sa recle ky masduol ko sa south, email me sa kugtong77@gmail.com....murag d sad maayo ako experience bai da....
dili man gyud ko tig comment diri, reader ra gyud ko pero nakarelate lang gyud ko karon...
Mas maayo unta (for every auto repair shop) di angay pabayron ang customer if ever di gyud maayo ang problema nga gipaayo.
Similar Threads |
|