Maayo ninyo buhaton kay kung mo anha mo sa crown regency nya adto mo sa 19th floor, ayaw na lang mo sakay sa elevator. Sa stairs na lang mo!
Maayo ninyo buhaton kay kung mo anha mo sa crown regency nya adto mo sa 19th floor, ayaw na lang mo sakay sa elevator. Sa stairs na lang mo!
I was booked their for 4 days together with my american guest. Wala gyud nay ayo nga hotel..Ga nindot lang tanawon sa gawas, ug ang color as gabii. Hotel facilities sucks...food is bad...unya walay ayo ang service. imagine we stayed in 4 deluxe rooms...guba tanan ang fridge. We ask for an ice...mo bayad ka kay lain kuno nga contract sa restaurant. Imagine how stupid it is. Na ulaw ko sa ako guest kay mura mi ug buang nag dala ug ice from robinson and going to the hotel.
Since we stayed on the 31st floor of the hotel we have to take 2 elevator rides. Ingon ako amigo nga puti..first time kuno nga stay siya jug hotel nga naay connecting flight...hahahahaha.
During the sinulog dili ma hitsura ang sulod sa hotel...perteng hugawa .perteng baho-a. nag punsisok didto sa 19th flr..murag dili na hinuon hotel.
Dili gyud ko mo recommend ana..!!
di kahibaw ug cust service ang manager da
DSAT!!!hehhe
thats tooooooo scarryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
bitaw sad no, what else is there to say except sorry? Bisan unsa pa ka-lengthy ang iya sulti, with good costumer service, the bottom line is the manager is just sorry kung unsa nahitabo. so sorry lang jud gihapon?
well siguro, an offer nga ipacheck mo sa ila nurse if your alright or a place where you could relax and cool down would be appropriate pero di pud siguro free rides. hehehehehe icure nimo ang kakulba sa usa ka kakulba ra sad na experience. ug ang free na dinner, lain man pud. murag nilabas na mura kag bata na naghilak na kung hatagan ug lolipop okay na. di ba pangit?
Everybody is asking for freebie
sakto man nga mangayo sorry ang manager ... pero kitang wala kahibaw nga ang elevator diay mobalik sa ground floor/ basement kung naay power failure, mahadlok ta sa nahitabo. ang ghimo unta sa manager, iya lang gpasabot... then we know, nga d n pirmamente mo-happen.
same lang gd na sa irate caller ... kasagaran, wala lang jud na sila kahibaw nya, pasuko-suko. but in the end, nig-mksabot na sha, kalma na. cla pa gani mangayo sorry ...
mao ra na ang gitawag ug excellent customer service. sometimes, d k knahanglan mohatag ug anything (perks and freebies), all you need is to inform customers.
kamu kunoy wa nkabaw wat just happend to you nya nag huna2x nkag mamatay nba ka or dili musugot lng mu na sorry ray isulti sa inyo? mao ra? ok namu ana?
ako dili. dapat a2 atimanon kag tarong sa manager. di kay pahuwaton pkag dugay. ibalewala nya ingnan lng kag sorry. pasabton sad mi unsay nahitabo oi. icomfort nya iassure.
juice daun! daghana! bugnaw! ikiha tamu ron! butangig ice kay kulba kaau!
di lng kay nangita kog free. ngbayad gani ta dd2 ngita na nuon free.
omg...
lisud ning in ana ah...
tsk tsk tsk ...
Similar Threads |
|