For me its Western Wats
feel nako convergys
naa ko nabaw-an nga worse pa ana tanan.. di lang ko mosulti kay ang OM ako migo maikog ko.. maau man ang OM ang tag-iya ra la klaro ug ang iya asawa na Head sa HR..
@jblim1980
for me people support --- ngano man bro?? hehe.. wa klaro sweldo na2??
give pud mo reasons why guys, so that we will know =) thanks a lot
aside from salary, can u state other reasons why that makes a worst callcenter as of now, please...
ang reason kay kinahanglan mo log-in naka 15 mins before sa imo scheduled shift if di ka ka log-in 15 mins before the shift starts late na ka.. kinahanglan mo log-out sad ka 15 mins after the shift kay kung mag-una ka log out undertime ka.. mag take pajud ka ug call/chat anang 15 mins after end sa imo shift.. hahaha.. if malate ka bsan 1 min 50% nalang sa daily rate imo makuha.. daily rate is 300+.. delay ang sweldo nya ang performance bonus di ihatag.. no other benefits gawas sa gov't mandated benefits
Naa pa mas worst ana tanan! SS anyone?
Similar Threads |
|