^bitaw "computer systems specialist " gud.. so customer service ni cya.. heheh
mag IT personnel tingali ka ana.
if ma hire ka maayuha jud ha. medyo di kaayo nindot ang mga pc dira. ang mga problem sa computer, 1 month na wala gihapon na solve. makalagot.
just my two cents.
i think wala ni sa pc.. kai i know another center na way behind sad ang ilaha pc compared sa pc sa etel karon.. good thing nga ang dell mag provide ug workstations sa etel...though.. non-shipping cya.. mu meet jud cya sa requirements para igo lang jd pang office.. bhalag intel Pentium D,1GB DDR2, 80GB sata drive nya 64MB graphics lang pero 17"LCD ang display...
from the previous center i worked with... i think hangtod karon ang workstations nila kai Intel Celeron with 256MB ram 80GB IDE and 32MB graphics w/ CRT monitor nga mag yellow2x kalit...malu-oy gud ko sa mga nangapply kai mag take palang gani sila typing exam.. d nalang madawat kai mu hang ang pc nya d na pwde mu usab...
therefore... ma asa man gani ka na office or center... paningkamot lang jud sa imo trabaho...
haha.. kaila pod ko nimu loginbray. neway, etel na raba qorby. apila nya xa basket ha. dell xa start on monD training. heheh.gabriel? hmmm.. hehehe... kaila na ko kinsa na hehehe
tsekweto!!!
Luoya pod diay ninyo gi pang blocked sa IT ang inyong mga website. Well sa amo naa koy YM, Friendster ug movies. That's how lucky those who are in technical department. Pero dili gyud tanan. While ga troubleshoot ga tan-aw ug bold. While ga troubleshoot ga duwa ug PSP. Pero ug ma barge sa QA nga dili kahibaw mo troubleshoot ayay 2 months vacation. Hahahaha.
ehehheheehhe
ni apply na ko ani nga trabahoa- ki interview na ko sa manager from manila viaw IP phone
unsuccesful lang after ....wala na sila na nawag nako after 2 weeks
Similar Threads |
|