kinsay taga Xsolus dinhi?
kinsay taga Xsolus dinhi?
financially speaking OK jud kau. pero kung stress, hais! mokirig jud kah.. Ü sa akong account kay OK kau ang oras 4pm - 1am... after ana laag dayun. so, ok kaau jud. Ü
naa sad ko nabantayan diha sa yellow cab sa mango nganong sige manag inginlis ang mangaon diha? para nako OA kaau paminawn gud nya mga bisaya rba kaaug nawong..hehehehe
btaw sad.. saktoh ra man ang gbuhat ni kris coz maskin asa man cguro or maskin unsa na culture, kung unsa na language ang ggamit pag ask, mao sad imon gamiton pagtubag, unless you dont know that language..
anyway, ako dli ko mag sul ob skong id sa gawas sa office kay mahadlok ko ug tulis.. mao ra ba dayun na ang i think nila, basta call center, nindot tulison.. faet!
if newbie ka sa call center.. mao ra mn na ang mga maghimbog na sa call center cla ga work.. but katong mga tenured na.. keber oi... why speak english in public? ka oa ana oi... kana gud ang sa taas sa amo floor ay! hehehe....while nag sigarilyo.. chege english...che... heheheh
I work in a call center, and one thing I like about it is that i am surrounded with people within my age range or those who are older but as carefree as young people are..It is quite different from the previous job I had where people where older (mostly married), so medjo mas daghan responsibilities and problems..Maproblema pod kog samot..hehehe
kung bag-o pa ka; kapoy kaayo labi na graveyard but inig sweldo, lingaw sad kaayo... kung daan naka: sakto ang usa ka reply dire ani na thread, kiver!!! hehehe
mga noob ra d i nang mga cgeg hinambog nga naka trabaho na ug call center wakakkakakaka
Similar Threads |
|