barato man cla pero wa lang cla ayo gyud
Naa koy ticket na dapat ipa refund, HK to Cebu, kinsa gusto mopalit ug moparefund, bought by cash.![]()
im sorry but i say otherwise.
ako gi book ako ankol sa CP tagbilaran to manila. pag ana, na cancel ang first flight so akoa gipa rebook. timing sad kaayo kay ang napili nga date naa mn si bagyo frank. mao toy gikalagotan jud kaayo nko. a day before sa flight sige na kog tawag nila kay mo ask ta ko kon ma cancel ba ang flight kay ang airphil ug pal kay ni announce na nga cancelled tanan flight. ingon sila nga 3 hours daw before sa flight sked dw mhibaw an kon ma cancel ba or dili. tugaw jud tawn mi the whole night sige ask ug update sa flight. to think layo kaha ang amoa sa siyudad. luoy kaayo akong ankol kay adto na lang jud tawn siya sa syudad kay mahal baya rebooking fee. daghan na pasahero naka check in sa CP diha pa sila ni announce nga cancelled ang flight. kalami duklon to think it was an hour before the flight sked ni declare nga cancelled ang flight.
makalagot oi! makalagot jud!
lagi amo flight with my friend going to manila from cebu kay na delayed pud. imbis na 6 am amo sked kay 9 am nami nakalkaw. hastang paeta
yep murag dghan og probs ang cebu pac karn...i dunno unsa...before on time kau ni cla...but recently naka sakay kog kaduha....puros delayd.....i hop maka recover ni cla...
tinuod jd ni nga way klaro ang CEBU PACIFIC..kay nangayo mi og refund para sa ticket gipasa pasa jd mi. Sa manila mi ni kol ato coz ddto daw ang processing sa refund. First agent nkatubag is 25mins ko gpahuwat. Ako nlng gibutang, kol nasad ko balik then gipasa2 na sad ko. Nangasaba na jd ko nila unya giingnan rko nga wait sa mam ng CR pa among supervisor. Ahak kau na sila dha until karon wapa ma kuha ang refund last year pa to.
I agree with you rodsky.
Wala ko ma complain sa mga flight attendants and pilots because we received a very good service from them although I was really pissed because super delayed among flights from cebu to hongkong as well as hongkong to cebu. What's hasol pa gyud aside sa delayed ang among return flight to cebu, gibalhin pa gyud mi ug terminal area didto sa HK airport (kadako lang gud ana ilang airport). I could only blame the management for this.
Opposite akong experience last Jun 28. akong flight from manila to cebu was scheduled around 10:15AM. pg abot check-in nako around 8:30AM giingnan ko sa nga naa daw ni tawag sa ila na nag pa rebook daw ko to Jul 5 nga flight. ako giingnan nga wala man intawn ko kaila anang ni tawag and the worst is they want me to pay for that rebooking. ni samot kainit akong ulo kay giingnan ko atong isa rep nga "System-Wise" lagi daw and mao ilang sundon. ako giinganan nga tawagi na ang ni tawag to rebook nga flight to confirm kung ako ba jud but i heard the same reason "System-Wise". i requested for a manager pero gi-una man ang ni reklamo nga foreigner. gi-move nila akong flight to around 3:55PM and i wasted around 5 hours sa airport doing nothing. after the incident, i realized nga tinood diay ang uban comments sa passengers that their service had declined. akong gf kay cge lang pud magkaprob everytime mo larga with cebu pacific
![]()
Similar Threads |
|