Page 466 of 475 FirstFirst ... 456463464465466467468469 ... LastLast
Results 4,651 to 4,660 of 4744
  1. #4651

    Bago rku pailis bushing sa lower control arm. Tag 550 ang bushing.. 2 sides so 1100..labor kay 350 per side, so 700, 1800 tanan damage nku today.. Effect: mas firm nag ride and nakuhaan na ang kagulkol sa ilawm.. Next npd kay 1 side stabilizer link, and bar bushings, around 250 guro per side. And labor pd basin 250 per side. Haha..

    Mag budget kog mga 3k guro..

  2. #4652
    Quote Originally Posted by Lingaw-lingaw_sa_payag View Post
    @kitoy unsa nana kadugaya imo fit nimu? Kapila naka nakapa ilis sa front brakes? How about sa likod?
    Since 2014 pani but dili heavily used sa province kay 20km ra per day ang dagan then walay traffic.
    Nabalhin ni sa cebu pag July 2016. Same ra ang distance pero traffic amoa back and forth from talamban so cgeg brake.

    Nailisan ug cylinder sa likod kay ng leak pag late 2016 kay inig brake nako naay motingog sa likod.
    Then nailisan ug brake rotor 3 months ago kay cge nag tingog mauwaw ko mo brake. Pagpa checkup nako rotor hilis nadaw 3 na ka shops akong napangutan-an same sila ug assessment. Tungod daw kay ang akong gibutang nga brake pads kay kadtong baratohon nga mokotkot sa rotor.

    Then nailisan ug brake pads kadtong pag post nako kay ning tingog na ang warning mechanism niya. Lahi nig sound compared sa atong metal sqealing.

  3. #4653
    mga boss 5km/l mn average sa ako fc unsay buhaton ani mga boss

  4. #4654
    Quote Originally Posted by kitoy View Post
    Nagpa ilis kog brake pads ky ng tingog na ang iyang warning mechanism. Tag 1.2k ang bendix both front wheels na then labor 250 per wheel sa ubec mags kanang tapad sa st peter imus.
    Bro, asa ka gapalit sa imo bendix brake pads? Kay plan tako palit ani nga brake pad.

  5. #4655

    Default post your honda jazz/fit

    Kanang shop tapad sa st peter imus kay naa ra sila supplier. Lingkod rko sa ilang waiting room hangtod mahuman

  6. #4656
    mga boss naa moy ma share dra nga downhill braking technique especially dra dalan padung balamban nga perting taasa sa downhill? last time naka labay ko dadto kay bsag ako nang i-L ang tranny kay molapas paman japon ug 60km/h ang speed so mg brake ko until 30km/h pero kadjot ra gani molapas nasab kog 60. then kuyawan sab ko mgcgeg brake kay basin mo overheat.

  7. #4657
    Quote Originally Posted by kitoy View Post
    mga boss naa moy ma share dra nga downhill braking technique especially dra dalan padung balamban nga perting taasa sa downhill? last time naka labay ko dadto kay bsag ako nang i-L ang tranny kay molapas paman japon ug 60km/h ang speed so mg brake ko until 30km/h pero kadjot ra gani molapas nasab kog 60. then kuyawan sab ko mgcgeg brake kay basin mo overheat.
    mao ni limitation sa CVT kay walay tinuod nga low gear... pero dapat somehow mo engine brake gihapon na siya, utong lang kaayo...

    ok ra na brake2x bro, intermittent lang gyud...

  8. #4658
    Quote Originally Posted by bim27142 View Post
    mao ni limitation sa CVT kay walay tinuod nga low gear... pero dapat somehow mo engine brake gihapon na siya, utong lang kaayo...

    ok ra na brake2x bro, intermittent lang gyud...
    mo engine brake noon xa boss pero mura ra japon ug D kay after some time mo abot japon ug 80km/h+ labi nag naay area dira nga pila ka kilometers continuous ang downhill wala jud patag. pero ang buhaton nako kay mo brake ko for pila ka seconds then buhi-an nako then mo brake nasab ko aron lang gyud mahanginan ang brake. kadtong last time ng travel ko dira, nanimaho ug sunog ang sa may driver side nga ligid so ng too ko nga basin sayop akong pag brake.

  9. #4659
    Quote Originally Posted by kitoy View Post
    mo engine brake noon xa boss pero mura ra japon ug D kay after some time mo abot japon ug 80km/h+ labi nag naay area dira nga pila ka kilometers continuous ang downhill wala jud patag. pero ang buhaton nako kay mo brake ko for pila ka seconds then buhi-an nako then mo brake nasab ko aron lang gyud mahanginan ang brake. kadtong last time ng travel ko dira, nanimaho ug sunog ang sa may driver side nga ligid so ng too ko nga basin sayop akong pag brake.
    kasuway sa ko ana bro, pero ambot og brake ba to akoa or sa torque converter (murag clutch nato), kay kadtong wala nako mag low gear, D ra ko but brake2x lang intermittent, wala man nuon nanimaho...

  10. #4660
    Duol na unta ko cebu nga wala maunsa ang sakyanan naka tapsing pajud kog bato or tubo sa dalan sa danao sa may cement factory. Ning bulge ang side sa ako ligid ug dili daw madala ug vulcanizing tungod dili man puncture but murag nagisi gyud. Nakapalit noon kog isa ka ligid.

    175/64 R14 dunlop ec300 = 2600 sa tri-j libre na labor. Sa cfg mahal 3k+.

    Change brake light kay ponder na ang isa pero wala sila atong classic so kadtong mokirap2 inig tamak = 450 ang pair sa cfg.

    Na fix na pud akong long time problem nga ma stuck ang gas pedal if buhi-an kalit2. Naay mekaniko sa cfg banilad nga kabalo sa problem pero ako pa obserbahan f molahutay ba iyang fix.

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Replies: 7
    Last Post: 02-23-2013, 12:34 AM
  2. Replies: 25
    Last Post: 01-27-2011, 08:38 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top