exactly gyud bro... high ground clearance, manual, rear wheel drive, fully featured naa pay push start og back up sensor for a base model.... paksit ang competition ani hahahhaa!
kita ko ani gahapon sa ayala naay display... AT variant lang ang display... daghan hard plastic parts unya naay uban medyo flimsy gyud but undestandable kay 1M and below ra baya ilang target price point... but the good thing is, wala sila nag tipid sa features...
If naa palang unta ni siyay diesel variant, samot ka hagba jd competition ani.
Kita ko ani sa SM, understandable ra ang plastic interior tungod sa price range.
Pero ga doubt lang ko sa 1.5L engine (similar daw sa VIOS) if full load (5 or 7 persons) ride to mountain view destination.
Mas maayo maka share sa review ang mga owners unya sa cebu ani.
Now, watch mode unsa price range sa TRD variant ani.
for sure naa gyud ni diesel option later. i would not be surprised if ang sunod model ani naay 4x4 option napud. daghan gyud mag duhaduha ani sa 1.5 engine but kaning rush gud di mani siya full pledged SUV so kanang mga uphil nga steep kaayo on a full passenger capacity ok ra guro as long as wala lang guro lain nga mga butang nga bugat.hehe. since out na sa market i hope naay mas nice nga reviews ani labi na sa kanang mga ingon ana.
walay labot ang brv ani?
ang xpander gwapo lng on daytime... pero inig siga sa headlight, naa diay sa ubos, murag foglamp na dako... same design sa nissan Juke..
Nindot sad btaw jd nawong ang xpander pero wa sad ko kabantay na naa diay sa ubos iya headlight.
Di pako ka picture out sa iya hitsura sa night time if maka turn off ba ning headlight location niya.
In fairness sa Xpander, nice iya interior compare sa Rush.
Sa external design, naa say ikabuga.
Preference sa buyer nalang dayon daugon if acceptable raba nila ang length sa Xpander compare sa Rush (mas taas ang Xpander compare sa Rush) ug ang iya ground clearance (Xpander = 205mm vs Rush = 220m).
Interior design wise, mas lamang Xpander compare sa Rush.
Similar Threads |
|