Mga boss fyi lang pd, nag update ko sa akng plan nga 10mb 500data cap to unli connection, thru globe app raman, ang process ingon ani, click nmo.manage account, then naa to promos, click to nmo.then makita nmo.if.capable baka.sa.unli connection. Mao ra ako g buhat, walay hasol.tawag, nag huwat rako sa confirmation sa email nako, then cge ko monitor sa.data usage, mga 2 days nawala na ang capping nga.over over, ang makita nlang nako ang bayranan.nlng...1899 na akong bayranan nxt month, unli connection nasad ko.
Kung unsa imong existing speed ilaha ra g unli (10mb existing namo)., g tangtang ra ang capping..ni msg gani ko sa globe akng g ingnan kng pwd ma maximize ang speed since old rubicon account mani, ang g reply sa akoa subject for serviceability daw..aw akng g tubag, nga old rubicon account gani ni, 15mb, nya ni switch ug 10mb ky buot buot raman mog change sa plan namo mao napugos ug switch, murag d kasabot ang ilang support nabuang nani sila. Same raman unta ug bayranan.
ingon ani najud ni ang globe kung ma cap .30 nalang ang speed
15mb ako plan. sauna 4.5 mb man unta to... og capping na
kanus a lang ni nag suagud mga boss?
maka pangasaba nasad ta ani da!
- - - Updated - - -
ingon ani najud ni ang globe kung ma cap .30 nalang ang speed
15mb ako plan. sauna 4.5 mb man unta to... og capping na
kanus a lang ni nag suagud mga boss?
maka pangasaba nasad ta ani da!
Similar Threads |
|