way ayo to agent ako naka storya sa 211, ako sya gipangotana ka duha kung serviceable ba gyud pati ang supervisor niya ako sad gi ask kay naka storya man nako, ila tubag oo daw,, pero after 1 week kapin nag text sa akoa feedback wala pa daw... gg gyud
Kinsa naka suway na ug activate sa free Disney sa new broadband plans sa Globe?
2weeks nako daily nagsige ug tawag sa hotline hangtud karon wala pa gihapon ko natagaan ug activation link.
akoa boss ky sige ingon ilang backend nga na-send na daw sa akong email ang link or code. kaso wala gyud koy nadawat. next nako tawag ky invalid daw akong email. next na pod ky pa fill-upon kos form (Add-ons Form | Broadband | Globe) so I could choose Disney free... I did just that for many times already. Makadawat ra kog automated email followed by an email from an agent that for me to have my Disney credentials dapat daw ko visit sa same site. See the neverending cycle? ah*ka.
so nagsige ra ko fill sa form >> get an auto reply email >> agent email directing me to fill the form (again) >> repeat cycle
I think amaw na ang Cebu nga agents .. lol .. Nag init gyud ako ulo last time ana nila so hangtud karon dili na gyud ko manawag sa ilang customer service nga bisaya.
I think gibuhat ra ang Cebu para ma ahat kag upgrade to a higher plan nga way ayo.. Dugay nato nanawag ko nganong wala ma reset ang akong capped nga ingon man sila nga daily ang reset ato nga time. Gi ingnan man hinuon ko nga dili na gyud na mareset kay gamay daw ang ako plan dapat daw ko mo upgrade to monthly plan.
Ako gi ingnan nga nganong mo upgrade man ko nga mao mana ang ako plan and wala may information or notice gikan sa globe regarding ana. Ang amaw ni ingon na gyud nga mao na gyud na siya.
Ang ako raman unta adto is maka istorya ko sa ilang technical team, ni wala gani siya mag check or their usual reset or powercycle sa router, ni diretso raman hinuon ug ingon nga dapat mo upgrade kog plan.
Mga amaw gyud... technical atong problema baligyaan nuon tag mahal nga plan.
Maong sukad adto never na gyud ko makig istoryag bisaya nga agent kay ang mga amaw, unayon ka.. Mga bisdak raman unta.
Bisan unsaon nimog explain nga technical person imong dapat i istorya, tubagon nuon kag upgrade ug plan. Amaw gyud!
Pwerte inita sa akong ulo..
buang ni ang globe, hangol! data cap my ass. Hinay pa kaayo sige pa gyud ka putol ang ila DSL. unstable shit.
Similar Threads |
|