Page 2 of 2 FirstFirst 12

Default Re: kinsai nka sulai og file og case sa NLRC

Dako rasad nang 11 thousand para abogado considering na I presume na gamay ra ilang ma claim from the employer ky murag minimum ra ilang suweldo..just ask basin naay lawyer dire na makatabg prepare sa imong position paper dali raman na buhaton Isa ka gabii hehehhe.
    Last edited by o_bama; 04-16-2011 at 08:52 PM.

Quote Originally Posted by babypaupau View Post
    long story man to ako...but the bottom line is...nasakit ko, wala gi honor akong med cert kay dili certified sa among HMO akong doctor and gi suspend ko through text, pending investigation daw. we had a meeting with HR supposedly so they can hear my side but I was advised to submit a resignation letter. WA KO NI HIMO UG RESIGNATION LETTER KAY AT THE BACK OF MY MIND, I'M DEFINITELY NOT GOING DOWN WITHOUT A FIGHT! aw..hahahaha

so mao to sya... ni contact dayun ko ug lawyer. As long as wala ni submit ug resignation letter, you can contest it sa NLRC especially if wala'y due process.
    Bogo bogo sad gyd ang HR ani na case. Due process must be observe bisag valid pa ang termination due to just and authorize cause, liable gihapon ang employer.Naa man gitawag sa balod na twin notice rule na dapat gyd na i observe if not liable cla sa wala pag hatag sa trabahate ug katungon pag explain sa iyang side. Maayo ni na discussion atleast maka balo sad tong mga trabahante na mu fight sa ilang right against sa mga employer. Mga abogado dire sa forum please share your ideas and if possible tabangan nato ang mga fellow istoryan. MA (murag aboagado) paman ko maong dile sa lang ko patugatuga dire basin masayop ko.
    Last edited by o_bama; 04-16-2011 at 09:20 PM.

mga istoryans salamat sa inyo mga advice. mg leave nya ko nxt wik pra adto ko sa NLRC.

Mga istoryans ask lang ko, pwede ba maka file og case if walay contract mi napermahan?

Quote Originally Posted by babypaupau View Post
    nakasuway nako file complaint sa nlrc and nakadaog akong case. The NLRC upholds the rights of the workers and if naa lang ka proof of your employment with the company, everything will fall into place. Pwede ra ka muadto sa ilang office sa may fuente then fill out sa form. Tagaan ka ana ug schedule ug kanus a ka pwede mag submit sa imong affidavit and ang company will be summoned to do the same thing. For the affidavit, you need to find a lawyer to do it for you... ang next ana kay i schedule mo for amicable settlement. If you cant come up with an agreeable solution, ang judge na ang mudecide sa inyong case.

for my experience, it took about a year for a resolution. Akong nabayad sa lawyer kay 11k and was granted my compensation but without back wages. It was illegal dismissal and suspension.

i suggest you and your coworkers file a complaint together kay it'll be stronger, as advised by my lawyer before. Have all your docs ready coz you will need it... it's more like battle of the paperworks than actual case. Your lawyer will pretty much do everything for you.hope it helps.
    unsa ni na law firm? bsig mag need ko in the future. maka give ka address or phone #?

6.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12