Hehehe paspas man kaau speed na gud paspas kaau mo dl paspas sad diay kaau muhurot ug 100gb cap
Hehehe paspas man kaau speed na gud paspas kaau mo dl paspas sad diay kaau muhurot ug 100gb cap
ang data usage sa mga bag-o plan ba. kinahanglan pa jd manawag sa globe sa? mayta naa na ni sila web interface oi kay hasul sig panawag.
pwede pud ka mochat nila boss though ani nga website Chat pero mas paspasan man ko if motawag ra through 63 2.730.1000 gamit ang telephone. wa ray 3 mins gikan pagdial, naa na daun representative. mga 6-7 am ko gapanawag
- - - Updated - - -
stable pud au ako connection miskin gahapon nakusog kaau ang ulan. AS Fortuna amoa. plan 1599 consistent 13-13.5 Mbps ang speed.
wlay capping ang plan 1899??
giari nako technician boss, pro walay nahimo man, ok ra daw ang line. then duda sila nahurot na akong data usage, mao to niask ko unsaon pag-inquire anang data usage, kay ultimo hotline dli kahatag, kay failed man inig query nila sa data usage..
constant 3mpbs karon ang speed, so far okay ra man pud ang speed, dali raman makaload ang webpages, ang video lang usahay moputol-putol, dli kaau ka buffer..
kinsay nakabantay diri nga kung ma cap na, mag cge nag intermittent connection?
Similar Threads |
|