Pwede ni ipa agi ang rail sa mga bukid2x like tunga jud sa Cebu para ang mahug even ang mo travel padung east or west og para mka kita pud ta og mga nindot na view sa MJ fields of Cebu.
Pwede ni ipa agi ang rail sa mga bukid2x like tunga jud sa Cebu para ang mahug even ang mo travel padung east or west og para mka kita pud ta og mga nindot na view sa MJ fields of Cebu.
May plan nani before adto agi tunga sa cebu from north to south if lrt aw e customize minusan nalang ng daghan nga kurbada
before ni mahitabo..mg.antos pata ug grabeng huot sa trapik..maayog muhawa nlng sah sa cebu nyah balik lng dayon if operational na ang brt or lrt
ang karaan nga reles sa train gikan sa south paingon sa cebu wala na, daghan nang mga nag balay ug mag lisud na reclaim ang mo operate ana nga railway company. mangita jud sila ug the most cost effective way nga dili kaayo mahal and it will serve the purpose to the maximum. what good does it bring if you will put a rail transit on top of the mountains and it takes hours to go up the mountain just to catch the train ride and you want to save your time. it is ludicrous indeed so put the trains where it serves best to cut travel time and in the cheapest cost. after all, people will pay for it wether by taxes or direct from their pockets as metal tokens.
mas maau ni kay wa nay trapik pauli danao and feasible ni kay wala bukid padung didto kanus.a kaha ta maka experience ug MTR dri sa cebu
railway system is the best solution... atleast lilolan-Naga.. ok2x nana ky dha to minimize the traffic in consolacion and Minglanilla
underground railways is expensive.. limited atong space.. dako kaayog hasol kung mg trabaho ani.. realistic solution is sa taaas i agi ag railway lesser cost, lesser effect during construction and mas dali mahuman..
dapat apilon ang MEPZII to NRA termina.. sumpay sa Car2x-Liloan
possible na i tukog.. ari i agi sa SRP, 1 station in SM seaside, tapos sa Robinson (naa pby space dha?)tapos next station sa SM Cebu(hawan ang likod sa Radisun) then next is parkmall.. pwde dha i sumpay.. tapos lahos sa NRA.. pwde na sa tunga i agi ky hawan ang dalan nganha.. tapos next terminal is CICC.. pwde dha mag abot ang rota from Car2x, Lapu2x ug Liloan.. wala mana gamita
its hard.. but its possible..
MRT pero underground lang. para walay samuk sa traffic. ayaw tong pareha anang manila oie kay samok kaau. hugaw pa kaau ang mga stations. kay para dali ta maabot sa mga adtuon nga lugar sa mga lagyo.
ayaw pd nang BRT oie kay sus wa jud na disiplina ang mga bus drivers. imagina lang pod na sa metro manila. perti ka jackass coz sila jud ang numbero uno ngano perting trapika anang EDSA oie. dugay kaau molarga pag di pa puno ang pasahero. at least sa SM nga MyBus, every 20 minutes larga jud sila, mapuno man or dili.
sa Singapore & HK btaw, naa man nang MRT/MTR og Bus. pero at least ang mga bus drivers ngadto kay disiplinado sila.
ang karaan nga reles sa train gikan sa south paingon sa cebu wala na, daghan nang mga nag balay ug mag lisud na reclaim ang mo operate ana nga railway company. mangita jud sila ug the most cost effective way nga dili kaayo mahal and it will serve the purpose to the maximum. what good does it bring if you will put a rail transit on top of the mountains and it takes hours to go up the mountain just to catch the train ride and you want to save your time. it is ludicrous indeed so put the trains where it serves best to cut travel time and in the cheapest cost. after all, people will pay for it wether by taxes or direct from their pockets as metal tokens.
Similar Threads |
|