Default All about CAAP Civil Aviation Authority of the Philippines

Hello, Kinsa naka work na diri? unsay ma ingon ninyo? any reviews? Starting Salary? Benefits?
    I've read a job regarding ATC(Air Traffic Controller),
    I'm a bit interested.

Naa koy opportunity once madawat sa CAAP (Formerly ATO).

Fresh grad pa ko ato, as in dawat na unta ko... I was offered the position of Airfield Power Technician. Way back gamay pa ug sweldo ang gobyerno ato... The salary was only 6000+... while I was already earning a basic pay of 8000 and with overtime my NET semi-monthly salary was 6500....

Wala nako ge accept ang position. Gepa pirma ko nila og Waiver of Non Interest.

While gamay to ug sweldo ang Airfield Power Technician... ang ATC dako na ug sweldo. Sa una murag 18k ra to. Karon 20-30k na ang monthly. Pwede ka e assign sa lain2x nga airport around the country.

Quote Originally Posted by Scott Bernard View Post
    Naa koy opportunity once madawat sa CAAP (Formerly ATO).

Fresh grad pa ko ato, as in dawat na unta ko... I was offered the position of Airfield Power Technician. Way back gamay pa ug sweldo ang gobyerno ato... The salary was only 6000+... while I was already earning a basic pay of 8000 and with overtime my NET semi-monthly salary was 6500....

Wala nako ge accept ang position. Gepa pirma ko nila og Waiver of Non Interest.

While gamay to ug sweldo ang Airfield Power Technician... ang ATC dako na ug sweldo. Sa una murag 18k ra to. Karon 20-30k na ang monthly. Pwede ka e assign sa lain2x nga airport around the country.
    Thanks sa reply boss, any requirements for this job? like certifications? or agi pa ba sila ug training?

4.    Advertisement