One thing I can say. Dili jud worth it mo work sa ebusiness.
1. 25k health care insurance mas dako pa ang health coverage sa ga work sa government.
2. if absent ka one day ang minus sa mong sweldo times 2 - di ni allowed matud pa sa dole pero ebusiness is doing it.
3. If you speak bisaya and you get caught they will deduct 500 to 1500 pesos from your pay. according to dole - salary should not be used to correct behavioral issues like not following EOP.
4. Daghan pana issues ang Ebusiness.
5. ang leave nila imo pa gamit after a year. and 8 days pa jud total of sick and vacation leave. ang ubang company 1 day per month and you can use it on your 6th month.
So far the worst call center I tried. If check upon ni cla NBI bugha jud nang companyaha. I suggest to my fellow team leaders and call center agents. Ayaw jud mog apil dnhi. Echeck lang ang mga bati na feedback sa thread. tinoud na tanan as naka try ko work dha.
Health benefits/HMO naa or wala?
career advancement naa or wla?
VL/SL pila kabuok?
Salary(range)?
performance evaluation na or wala?
incentives naa or wla?
work environment (lingaw/boring/strikto)?
inbound/outbound?
customer service/sales/tech support?
management(maayo/buotan/tripping)?
personal experience ninyo...i-tell ang lifestory para mkasabot pud mi
hopefully good and bad
1. if true 25k health care is way too little..basin monthly ni
2. nag complain ka ani sa DOLE? did u ask the mgmt why double deduction?
3. nag complain ka sa DOLE? "should not be" they they dint say cannot be so dli clear ang rule murag ila ra choice
4. pwede more details pls
5. gamay ra jud hinuon ang 8 days VL/SL although required by law is only 5...so far ako exp usual is 20 for 1 year man jud nah and after 6 months ra man jud nah magamit
more info please, kay basin diay mo try ta dire
Brad,
Sulti-an tika, ang Health Benifits dri 20k ra, nya ang VL kay after 12 months pa makuha.
Naka try manjud ko dri. TSR ko, na agwanta kug 3 months. pru sa aku lang opinion bati jud ni nga companya, kay aside sa uban nga mga problema nga gipang storya sa mga taw dri sa thread, ang accounting way klaru. ug di mang hagis ang mga trabahante di mu lihuk, mag cge rag chat2.
Pru hinoun sad sakto ka, walay namugos, pru opinion raman ni.
Tinuod nga naay nakasud diri, agent position, nga 30k ang sweldo? All-in compensation daw.. unsay terms sa all-in?
kuyawa gud ani.. if tinuod man gali ni, dapat ang kato na agent ni post unta diri pero murag wala man... haayy... bsta if kamo ang klasi sa tao na obedient.. mu survive mu diri pero if kamo ang klasi na mu speak up.. bcn nya kontrahan mo ba.. ako nka try ko dri pero wala ra jud ko magdugay.. wala ko naabtan ug isa ka semana
ambit lang ko...
naka sign nko for an all in salary package of 30k(28.5k basic + 1.5k perfect attendance). lipay kaau ko ug ako family uy kay atleast di na gyud na TINGBITS, 6k gud ang increase sa ako sweldo sa previous company, tender dayun ko ug 30-days.
mag start na unta ko last November 9th para sa ila 3rd batch sa TSR but ila ko gi textsan na ma postpone ang ako training kay gi mandate sa client. few days after that, gtextsan ko na paadtuon sa recruitment office to discuss some important matter.
ang nahitabo, giusab nila ang ako salary package na ako na pimahan, kay according to them ni reklamo ang client sa 1st 2 waves kay daghan daw kaau absent ug lates..so ang ila gbuhat, ila gihimo nilang 9k ang allowance(100% attendance ug stat base) minus sa original offer na 30k, so nahimo nalang 21k ang ako basic which is MAS GAMAY kesa sa ako previous basic. so imagine kung unsa ka devastating ang balita nila nko. but ako pa sulayan kung madala nko ug istorya ang VP sa ebiz kay paet kaayo ang ila gibuhat. sa ako personally, deciding factor nko ang basic mao ni resign ko sa ako previous company..wala ko paki sa allowance or hmo, total mu reimburse man sila..ang basic lang gyud!!!
so kamu nalang ang mag-igo kung mupadayun pa mu or dili.
sa mga mubasa, kung mag pa PM unta ko ninyo kung nanghire ba ang inyo BPO na gitrabahoan karon kay hurot2x na gyud ang ako pundo. balik na sad ko ug pang submit ug resume aning kalakiha. mas maayu kung TSR or HELPDESK ang position...di ko comfortable ug sales.
Similar Threads |
|